fredag 16. mars 2012

ENDELIG SKJER DET TING!!!!! :-D

Hei og go' fredda'!! Det har det hvertfall vœrt her!!! :-) Dagen begynte som den vanligvis gjør...med et morgenskift på jobben. Deretter var det hjem, for så å stikke ut igjen og ta meg av noen œrender. Skal blant annet i barnebursdag i morgen, så jeg måtte jo ha gave til kidden.. Også hadde David etterlyst nye øreplugger til iPod'en sin osv...så jeg var ute og tok meg av slike saker og ting.. Da jeg kom hjem hadde posten kommet, og gjett hva?!? ENDELIG KOM BREVET FRA IMMIGRASJONS-MYNDIGHETENE HER MED INNKALLELSE TIL INTERVJU!!!!!!!!!! Yessssss!!! :-)


Dette har jeg ventet på i månedsvis, å få innkallelsen og å kunne vite når omtrent hele denne mølja ville bli ferdig.. Det er jo bare dette intervjuet som mangler i prosessen med å få permanent oppholdstilatelse her. Og det er bare pga. dette intervjuet at jeg ikke har kunnet forlate landet. Dvs, når dette er over og jeg får innvilget oppholdstillatelse og ordentlig greencard, da kan jeg endelig sette kursen over Atlanter'n!! Wohooo!! :-D

Intervjut er ikke enda...det er om en måneds tid. Men det er jo bare fint. Jeg må jo nedom North Carolina en tur osv først uansett. Jeg skal flytte alle tingene mine ned igjen...rydde, vaske og pakke ut. Jeg må få på vann, internett, tv osv igjen i huset vårt.. Mye som skal fikses, men jeg vil helst ha det gjort nå, før jeg drar til Norge, slik at om jeg skulle få dårlig tid i dagene før David kommer hjem med å reise tilbake hit fra Norge, handle, fikse hus, og ikke minst meg selv..haha...da har jeg litt mindre å tenke på når den tid kommer. ;-)

Så ja, det blir nok en tur til NC i April, så intervju i NYC, og så forhåpentligvis NOOOORGEEE så fort som mulig etter det!! Weeepaaaa!!! :-D


Nå skal jeg sove folkens...ville bare dele de gode nyhetene først! ;-) Ha en god natt!



-the Cam-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar