torsdag 22. mars 2012

Stressende første dag av spring break! ;p

Hei..her er klokken nok en gang snart 1 på natta.. Hva er det med meg og aldri å komme meg i seng?! Haha.. Jaja...enda godt jeg jobber i koffein-mekka sier nå jeg. ;-) Dessuten jobber jeg bare et kort morgen-skift i morgen.. Skal nok gå fint. ;-)

Dagen i dag har vœrt lang...etter gårsdagens blogginnlegg skjønner dere sikkert at det ikke var det kuleste i verden å stå opp da klokken ringte klokken syv i dag tidlig?! haha. Men jeg kom meg da opp og på jobb. Etter et rolig morgen-skift med Kacy satte jeg snuta til Manhattan, nœrmere bestemt det norske konsulatet i New York, som ligger på østsiden på Manhattan.. Der var jeg for å skaffe meg nytt pass. Nå som navnet mitt er byttet offentlig i det norske folkeregisteret kan jeg jo og skaffe nytt pass, med det nye etternavnet. Så da gjorde jeg det nå. Deilig med alt som blir unnagjort synes jeg i disse stressende tider.. ;-)

Etter pass-bestilling hoppa jeg på subwayen uptown for å hilse på Lene og Paola. Er jo så altfor lenge siden jeg har sett dem nå.. Det ble noen timer med skravling og slikt i leiligheten dems før jeg satte kursen for Brooklyn igjen. Kjempekoselig å se snuppene igjen!



I kveld har jeg sett ikke mindre enn 4 episoder Paradise Hotel. Har ikke hatt tid til å se denne uka siden det har skjedd så mye på skolen, så da så jeg alle episodene i kveld. Hjernedødt show, men jeg klarer ikke la vœre å følge med forde.. ;-) 

Nå skal jeg pusse tenner og busselalle! Speaks! ;-)



-C.

1 kommentar:

  1. Bahh, har dårlige minner fra konsulatet i New York :P Men nå satser vi på å få svar innen kort tid! Er så spent! Jeg tenker du også er spent på å komme hjem igjen!

    SvarSlett