fredag 9. mars 2012

Sporty start på helgen! :-)

Siden det visstnok er så kult å vise seg frem i treningstøy i bloggverdenen om dagen tenkte jeg å henge meg på trenden.. Kan jo ikke vœre noe dårligere.. ;) 
Etter min fantastiske 1 times joggetur forrige uke bestemte jeg meg for å investere i noen skikkelige løpebukser. Mye mer motiverende å trene om man faktisk ser ut som en jogger istedenfor en uteligger mens man svetter seg rundt i New Yorks gater og parker. :p Dessuten er det jo mye mer behagelig å løpe i enn joggebukser, osv. Så ja..jeg endte med to bukser.. Kjøpte begge på ebay, og den første kom i posten i dag.. Jippiiii!! Og best av alt...den er i perfekt størrelse, og såå god å ha på! Også er det jo rosa på den!! ;D Så da skøyt motivasjonen i vœret, og det ble samme runden rundt parken i dag også, men i dag var jeg hele 6 minutter kjappere. Woop woop! :-D Super deilig med joggetur i solen, med iPoden på øret!

Disse bildene ble riktignok tatt FØR joggeturen. 
Jeg var betraktelig rødere i trynet etter, for å si det sånn.. ;)

Når man først skal vœre flink og jogge er det jo litt poengløst om man spiser som en hest etterpå, så jeg gikk for en sunn variant med proteiner osv i middagen min i dag.. Omelett, bestående av 2 egg, litt melk, spinatblader, stekt sopp, og rå løk. Yummm!! SUPERgodt!! :-) En av mine nye favoritter. ;)
Jeg skulle jo vœre blogg-flink og ta bilde av det fantastiske resultatet også..men når man bestemmer seg for det er det jo garantert da kokkeleringen ikke går som planlagt. Jupp...jeg skulle snu omeletten, og vips så forvandlet omelett seg til eggerøre.. Rart med det. Heh.. Så det ser jo igrunn ikke like delikat ut, men det smakte da det samme. ;-) Har forresten også fått dilla på vitamin vann om dagen.. Mmmmm!
Titta:


Men nå dere, nå skal jeg se på sitcoms og ligge horisontalt et par timer. Hadde planlagt en rolig tv-kveld hver kveld denne uka, men hver gang har det blitt avbrutt av det ene eller det andre..så nå skal jeg SLAPPE AV!! Yesss! Jeg er snart tilbake med skriverier om jobben min...det kommer i løpet av helgen. Vil jo vise dere hvor jeg jobber! ;-)

Ha en knakande god snart på helgen, godtfolk! ♥ 


-the Cam-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar