torsdag 21. juli 2011

Smoooothie! :-)

Hey...nå hadde jeg akkurat slått meg ned på sofaen med en nymixet smoothie, klar for å knipse bilde av meg selv i photobooth'en på macen min. Jeg har nemlig ingen nye bilder fra sist gang jeg blogget frem til nå.. Men idet jeg slår meg ned på sofaen klarer jeg å søle smoothie nedover hele toppen min og i sofaen. Og dermed ga jeg f..., og la ut bilde av bare smoothien isteden:

Har nemlig fått helt dilla på smoothie. Endelig får jeg i meg mine "5 om dagen" og. :-)
I den over er det 1 banan, 5 jordbœr, et par never blåbœr, en halv liten vaniljeyoghurt, limonade, og isbiter. Yummm! Man kan jo mikse så og si hva man vil i smoothier.. Kjempesunt, kjempegodt, og veldig mettende! :)


Men nok om det...de siste dagene har gått rolig for seg, stort sett. Mandagen gikk med til vin, filmer, og hjemmelaget puertoricansk mat a la Camilla.. :-) David sa det var veldig bra til å vœre første gang..men at det fortsatt er noen småjusteringer som må til før jeg treffer jackpot. ;) Men det er helt i orden..et sted må man jo begynne.. :) Stolt! haha.

Tirsdag var jeg hjemme mens Dave var på jobb. Og på kvelden hadde Heather og jeg jente date. Vi dro på Applebee's og spiste middag sammen, og skravlet.. Deilig med jentetid uten guttene. :-)

I går var det soling hos Heather hele dagen igjen. Deilig. Tœnen begynner å komme så smått nå. ;) Og i går kveld hadde David og jeg filmkveld hjemme bare. :)


Og i dag har jeg ryddet, organisert, og vasket hele huset, samt to maskiner med klœr. :-) Nå lukter det sååå godt her hjemme. Ahh, ingenting lukter bedre enn det <3
Nå gleder jeg meg bare til Dave kommer hjem...da skal jeg mekke noe texmex food til middag..yumm..også blir det vel sofa'n resten av kvelden..som vanlig! ;)


Vi blogges når jeg har noe mer interessant å skrive om.. ;-)



~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar