mandag 18. juli 2011

Datenight på Red Lobster=)

Hola! Nå er gubben tilbake..endelig! Han kom hjem i går! :-)

Merka plutselig at det er et par dager siden jeg har blogga, så her kommer en update!

Lørdagen gikk med til soling her hjemme, en tur på treningssenteret, en tur på basen for å handle mat, og vel hjemme ble det rolig kveld på meg, med hjemmelaget pizza, tv, og data'n. :-)

I går, søndag gikk morgenen med til soling og avslapning hjemme, frem til David ringte utpå ettermiddagen. Da var det bare å hoppe i dusjen og så sette nesa mot basen så fort som mulig. 
Og der ble jeg møtt av denne kjekkasen:


Tihii.. <3 Barskingen min!!


Så gikk turen hjem. Hadde egentlig planlagt å lage hjemmelaget puertoricansk mat til han for første gang i går, som en overraskelse. Men han spurte om vi skulle dra ut å spise, og jeg hadde ikke nevnt noe om planene mine enda, så da ble det middag på Red Lobster isteden. Spiste masse god sjømat og drakk eksotiske drinker! :-) Kjempedeilig å slippe å lage middag i går. :-)



En kjempegod frukt daiquiri som jeg drakk, med bl.a mango.. :)



Vel hjemme var vi utslitte begge to, og det ble natta nesten med en gang. :)



I dag kosa vi oss med rolig frokost hjemme. Han hadde nemlig fri i dag siden de var ute i field'en hele helga. 
Vi har også fått unnagjort masse œrender ifm. huskjøpet. Så nå tror jeg alle papir greier skal vœre i boks med både elektrisitet, vann, osv. :-)


Kvelden tror jeg går med til vin, filmer, og så denne hjemmelagde spanske maten min da.. Vi får se om han blir fornøyd. ;)


Prekœs!



~the cam~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar