fredag 22. juli 2011

TERROR I NORGE!! :'(

Hva skjer med verden!?!?!
Jeg våknet i dag tidlig og strakk meg i halvsøvne etter telefonen som vanlig, for å ta en titt på facebook. Der sto det veldig mye om Oslo og terror, og vips så var jeg lys våken!
En titt på vg-nett og Dagbladet senere var jeg oppe og CNN var på. Og CNN har vœrt på siden.. :/
Terroren har ankommet Oslo, og jeg er i sjokk. Dette skal visstnok, iflg. ryktene, vœre første del av hevnen fra Taliban for drapet på Bin Laden, slik som de lovte. Men at de skulle angripe Oslo, det hadde jeg aldri i min villeste fantasi trodd. Oslo er et lett mål, det skal sies. Ingen forventer angrep på lille Oslo, i lille, gode Norge.

Bilder fra Google.


Først et bombeangrep i regjeringskvartalet midt i Oslo, etterfulgt av vill skyting fra en mann utkledd som politi, på AUF's ungdomscamp på Utøya!
Det forventes også flere angrep, iflg. kilder. :/

Dette er helt sykt!! Ingen vet enda hvor mange som kan vœre drept og skadet, og alt skal vœre kaos!

Alle mine tanker går til mine landsmenn!! Selv sitter jeg trygt i USA..(hvem hadde trodd jeg skulle si det...lille utrygge Norge, versus trygge USA!?), og familien min er også trygg, TAKK GUD!! <3
Det ser også ut til at alle venner og bekjente av meg er trygge...Takk og lov!!


 Oslo i dag: (Bilder tatt fra Dagbladet og VG's nettsider)









<3


Alle tanker og bønner til Oslo, Norge, og alle berørte der!!
Dette er en ufattelig trist dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar