onsdag 13. juli 2011

40 varme & basseng er ikke feil.. ;)

God ettermiddag! Her er klokken snart 18.00. Jeg fikk dratt på sykehuset på basen i dag og registrert meg. Deilig med hver ting man får unnagjort. :-)
Deretter var det hjem å skifte før jeg dro til Heather. De bor på et sted som heter Arlington West. Det var en av stedene vi også så på å leie før vi til slutt endte med å kjøpe hus. :-) Men Heather er alene, sammen med sønnen dems, hver dag. Akkurat som meg. Så hun inviterte meg over så vi kunne slappe av sammen på bassengkanten. Så da var jeg der 2-3 timer. KJEMPEvarmt ute...vil tro det er omlag 40 grader her nå. Så selv om vannet i bassenget også er forholdsvis heit så er det likevel forfriskende og litt avkjølende. Deilig dag..og nå har jeg tidenes halterneck-skille fra bikinien. Jippi. Menmen, kan jo ikke ligge toppløs heller.. ;p


Heather og Rob, som viste seg å ikke vœre i field'en med David denne gangen likevel, har bedt noen folk til seg på middag i kveld. Bl.a noen venner av Rob som deploy'er til Afghanistan i morgen. Så da har de bedt inn til middag, og jeg er også bedt. Så jeg må snart sette snuta ut av døra. Tar heldigvis kun 2-3 minutter å kjøre til de. :-)

Vi blogges senere eller i morgen! <3


Tuddeluuu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar