fredag 15. juli 2011

Fredagskos for meg selv! :-)

Her er det fredag kveld. Sola er gått ned for dagen, og jeg sitter hjemme i stua mi. Har vœrt hjemme i hele dag, med unntak av en svipptur på Walgreens nedi gata. 


Solnedgangen i dag. Tatt fra trappa vår! :-)


Dagen begynte med smoothie, og fortsatte med boklesing og tœnning i hagen. Så ble det tacomiddag, og etter det har det gått i Friends, Alle elsker Raymond, Kongen av Queens, og Two and a Half Men, før jeg gikk over til filmen The Wedding Planner nå for en liten stund siden.
I tillegg har jeg helt plutselig fått dilla på Sudoku, så jeg kjøpte meg Soduko bok i dag, og har vœrt oppslukt siden.
Nå mangler igrunn bare rynker, rullator, strikketøy og kamfer drops, så kan jeg vel regnes som en oldie..haha. :)




Men jeg må igrunn innrømme at det er deilig med en hjemmekveld, hvor jeg kan se ut som en dass, gå i joggedress, og se så mange jentefilmer jeg bare vil. Må jo se det positive i det når David ikke er hjemme. ;p Så selv om jeg savner han masse så skal jeg prøve å nyte de siste to dagene for meg selv før han er hjemme igjen, og jeg må begynne å plukke opp møkkete sokker fra stuegulvet, se på krigsfilmer, og shave legger igjen.. Lol. ;)


Men nå skal jeg lage meg en stor smoothie og følge med på filmen igjen. :)
Ooog senere blir det snacks...mmm...fammen tok med Holiday dip fra Norge i påsken, som jeg har spinka og spart på, så i kveld skal det dippes. ;)


Me bloggast!


ta-taa <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar