torsdag 14. juli 2011

Piña Colada og pizzakveld ved bassengkanten=)

Nå er klokken straks midnatt, og jeg kom hjem for en snau time siden. Jeg sitter egentlig og venter på telefon fra David, men det kan nok se mørkt ut gitt. Han er jo ute i field'en nå, og de har egentlig ikke lov til å ha telefon, men han har med sin forde. Men likevel er det nok vanskelig å ringe i skjul med så mye folk rundt seg. Så kan nok hende jeg må gi opp håpet og legge meg snart. Men fikk ihvertfall snakket med han litt i går kveld! <3 :-)

I går kveld kom jeg hjem i halv elleve tiden etter en koselig kveld hos Heather og Rob. Det var meg, de to, et par til, og en fyr til som er kompis av Rob fra jobben. Heather hadde laget treretters til den store gullmedaljen, så jeg spiste så jeg trodde jeg skulle sprekke. Phew..hehe.

Etter storspisingen i går fant Heather og jeg ut at en tur på treningssenteret var på sin plass, så på formiddagen i dag hentet jeg henne og sønnen, slapp av han på daycare senteret, og vi satte kursen mot basen. Vi trener jo nemlig helt gratis på alle amerikanske militœrbaser worldwide. Luksus! :-)
Så vi fikk oss en god halvannen times økt. 

Nå i kveld har jeg også vœrt hos Heather og Rob. Paret som var der i går kom i dag også. Så det ble Piña Coladas, kveldsbading i bassenget dems, mer alkohol, og pizzabestilling. Kjempekoselig kveld. :)


Lille Kyree foran, og f.v. er Heather, Rob, Jacob og Caitlin.

Caitlin, meg og Heather. =)


Så ja, nå er jeg som sagt hjemme, og snart klar for å treffe puta etter en lang dag. :-)



Bare en ting først.. Les denne artikkelen: 


Denne lille gutten ble funnet drept i Brooklyn i går etter å ha vœrt savnet siden mandag.
Jeg ble helt sjokkert. Jeg bor (bodde) i det største jødiske området i New York City. Det er også et veldig rolig område der jeg har bodd i løpet av de siste 2,5 årene nå. Borough Park/ Kensington heter det.
Så kommer dette på nyhetene! En 8 år gammel liten uskyldig jødisk gutt som blir bortført, drept og partert, av en fyr som bodde kun 5-6 gater unna meg... Iiiik. :/ Er så ekkelt å tenke på. Og ikke minst trist. Jeg føler sånn med familien hans.
Men fy fader..i mitt rolige Brooklyn så har jeg bodd like ved en kaldblodig morder..œsj! Og det verste er at jeg føler han ser litt kjent ut og, så skal ikke se bort ifra at jeg har passert han på gata nå og da.
Får frysninger av tanken! 
Ville bare dele det, for jeg synes det er så ufattelig tragisk!





Men nå sier jeg god natt! Vi blogges folkens! PASS PÅ DERE SELV! <3 



~camilla~

1 kommentar:

  1. Hei, ville egentlig sende en mail, men fant ingen adresse...

    For å gjøre det kort så vil jeg bare invitere deg til å legge bloggen din ut på "Norske utenlandsbloggere" som er et slags nylig oppstartet samlingssted for oss nordmenn som blogger fra livet i utlandet. Det hadde vært gøy hvis vi kunne samle riktig mange fra rundtomkring i verden.
    Ta gjerne turen innom http://utenlandsbloggere.blogspot.com og hvis du har lyst å være med så er det bare å sende en mail med en liten introduksjon av bloggen din samt et bilde etter eget ønske. Håper du har lyst å bli med!

    Vennlig hilsen
    A Foreigner in Italy :-)

    SvarSlett