onsdag 25. mai 2011

Helg i Jacksonville=)

Hellooo=) Nå er det på tide med en update her.. :)
Akkurat nå sitter jeg og sipper på 3. koppen (!) med vin..klokken er 4 på ettermiddagen, og jeg har BURSDAG!! :)

Men det er ikke det dette innlegget skal handle om.. ;) Det skal handle om helgen som var, da jeg var i Jacksonville, North Carolina igjen.. ;)

David og en av hans overordnede kom og hentet meg i Fayetteville fredag formiddag, og ca. 2,5 timer senere var vi fremme på Camp Lejeune i Jacksonville, der David holder til. ;)



Fikk møtt noen av folkene han kjenner, sett rommet hans, og møtt roomies'a hans.
Og deretter gikk turen avgårde for å skaffe meg miltœr-id. :) YAY! Endelig! Glemt å ta bilde, men det kommer kanskje senere. ;)

Etter masse œrener osv unnagjort sjekka vi inn på hotellet vårt..Liberty Inn (hvis jeg ikke husker feil..)
Slappa av litt der før turen gikk til Arlington West, til leiligheten der Heather og Rob bor.. Der ble det øl, pizza og masse skravling, før vi, utslitte som vi var, satte kursen tilbake til hotellet med midnattstider. :)

Lørdagen ble det hotellfrokost, og prøving av David's utstyr:
Hahaha...han mente d var for tungt til at jeg ville klare å gå med det...gikk riktignok litt sikksakk, men klarte å ikke velve ihvertfall. ;) haha. Sykt at dette er utstyret de løper rundt og trener i...og dette er ikke alt engang. RESPECT! ;p

Så ble det leilighetsjakt. Vi dro til den ene utleie leiligheten som vi hadde sett på forhånd, og møtte eiendomsmegleren der. Hun viste oss også et annet sted.
Vi driver midt i papirprosessen nå, så frem til den er over og vi vet hva det blir til og hvor vi skal bo gidder jeg ikke oppdatere nœrmere. Men jeg tror det blir bra uansett hva det ender med..jeg er ihvertfall KJEMPE SPENT!!!! :)
Tok et bilde foran ett av stedene vi så, men det bildet tok David med sin tlf, så det får eventuelt komme senere... Jeg tok nemlig sykt få bilder i helgen...uvant til å vœre meg. Hehe.. ;p


Lunsj på Applebee's. :)

Etter lunsj på Applebee's tok vi turen til en møbelforretning. Var der kjempelenge og pratet med en ansatt der, så på stue-møbler, senger, og alt mulig. :)
Sengetesting... ;p lol


Og så, etter en tur innom kjøpesenteret, gikk turen etterhvert tilbake til hotellet. Planen for lørdagskvelden var egentlig barbeque og alkohol hos Heather og Rob, men vi var så slitne begge to, så istedenfor kjøpte vi en kartong vin og Burger King-takeout, og tilbrakte kvelden på hotellet med tv-titting, en tur ned i jacuzzi'en på hotellet, vin, og myyys. :) Bra kveld!

Søndag gikk med til noen œrender igjen, tur på kjøpesenteret, Frappe på Starbucks, og avslapning, frem til jeg måtte hoppe på bussen tilbake til New York i 6-tiden på kvelden.
Denne gangen tok jeg bussen direkte fra Jacksonville, med et annet busselskap.
Dave på Starbucks. :)
Etter 14 timers tur var jeg fremme på Port Authority Bus Station i NYC klokken 8 mandag morgen. 14 timer høres jo brutalt ut, men det gikk faktisk forbausende bra. Ble frokost og et par timers soving på mandagen da jeg var hjemme, også lekser på kvelden. :)

I går drakk jeg vin med svigersøss Karla etter skolen, og slappa ellers av med tv. :)


Men nå er klokken snart halv fem..tror jeg skal bestille inn litt middag, og fortsette å drikke vin. Er jo bursdagen min i dag, og da er litt ekstra vin lov, sant..? Hehe <3


Vi snakkes, gullfolk! <3




~~~CAMILLA THE BIRTHDAY KID~~~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar