tirsdag 10. mai 2011

Finfin dag!

Hola! Dette ble en ganske så bra dag det... Begynte med rolig frokost, tv-titting og nett-nerding her hjemme siden første timen min var avlyst i dag. Så gikk turen inn til Manhattan Mall ved Herald Square for å se etter sko og veske til helgens bryllups antrekk...nok en gang bomtur. Så da krysser jeg fingrene for at jeg finner noe torsdag.. ;)

Så var det en time før det ble lunsj pause i sola i Bryant Park sammen med Lene. :) Kjempekos, for veldig lenge siden jeg har sett både henne og Caro nå. :p 
Lene=)
Deretter var det enda en time på midtown-campusen, før turen gikk downtown for å ha min siste time, som inneholdt en midterm.. :/ Jeg var ferdig på snaue timen, og fikk svart greit på det meste..så gikk over forventning ihvertfall...tror jeg... :p hehe.

Men de gode nyhetene som gjorde dagen ekstra bra kom fra David..=) Var flere ting, men noe av det jeg ble mest glad for var at han offisielt har fått fri kommende mandag. Søsteren hans gifter seg jo på søndag, og i og med at hele slekta hans kommer hit til New York fra fjern og nœr er det jo moro å kunne bruke søndagskvelden sammen alle sammen, uten at han skulle måtte dra tilbake til North Carolina midt i moroa. Men nå slipper han altså det.. Jippi! :)
En annen god nyhet var noen leiligheter han har sett prospektene på, og som han sendte til meg i dag. Vi skal bare leie nå først og fremst, men de han hadde sett på var veldig fine og de var veldig rimelige. Så dette blir bra tror jeg. Gleder meg som en unge til å pynte med gardiner og kubbelys og bilder og alt....er det sånn man vet at man offisielt er blitt voksen mon tro..?! ;p Tjihi... Men gleder meg ihvertfall kjempemasse!! ;)



Nå sitter jeg her:

Lekker, sant..? ;p HAHAH..men sånn er nå den usminkede sannhet. Eller, rettelse..jeg har sminke på, men mesteparten av sminken har forflyttet seg et par centimeter med tyngdekraften. Snasent.

Anyhow...jeg sitter her og griller hjernecellene for et godt spørsmål å begynne mitt persuasive essay med...skal nemlig levere det på torsdagen, og jeg har så mye å gjøre i morgen at om jeg ikke begynner med essayet nå blir jeg superstressa i morgen. Vil ha en start i det minste.. Hmm.... Ikke lett altså!

Nei, får vel bare begynne.... ;p

Vi blogges!



~camilla~

2 kommentarer:

  1. Åh som jeg liker bloggen din. Den er jo kjempefin! Liker spesielt godt bildet i headeren, så utrolig at du har klart å ta et sånn bilde selv - det er jo kjeeempeproft! Stå på og lev livet i New York, ser ut som du har det kjempebra! :)

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig takk Oda. Kjempekoselig å høre! ;)

    SvarSlett