mandag 2. mai 2011

Litt ditt og datt... :-)

Ello ello people! Her kommer en kjapp, og antakeligvis nokså kjedelig update..helt uten bilder.. Har rett og slett ikke hatt noe å ta bilder av siden sist egentlig...så spennende har dagene mine vœrt. Heh.

As we speak er klokken snart halv ett på natta, og jeg er akkurat blitt ferdig med å se 5 (!!) episoder av Paradise Hotel...selv om det jeg egentlig burde gjort var å forberede case-oppgaven min i Management faget til i morgen. Snakk om prioriteringer..høh. Skulle egentlig bare se to eller tre episoder..men så ble det litt for spennende da vett. Rart med det.. Men nå er jeg ihvertfall ajour igjen med episodene (kjempeviktig...nesten verdensproblem..ikkesant?!)... Huff...nå er jeg overfladisk nå. Og i litt av et fjolle humør... Er jo så trøtt..
Men ANYWAY!!..

..så...ja...da blir det enten sen kveld på meg, eller stressende dag i morgen, for å få alt ferdig.. Redd det blir den siste gitt. Jeg elsker søvn! hihi. :-D

Dagen startet ihvertfall effektivt da.. Får se det positive her! ;p Etter frokost og litt nett-nerding satte jeg igang med case-oppgave nummer en.....ca 3 timer inkl. utallige småturer innom facebook senere var jeg endelig ferdig. Da ble det butikk tur for handling av middagsmat... Er koneemnet sitt det tenker jeg. ;D
Så ble det joggetur, middagslaging og...ja..Paradise!
Joggeturen må jeg faktisk skryte litt av.. Jeg er jo ikke akkurat fotballfrue.no....løper ikke joggeskoa i filler liksom.. Er mer en sporadisk greie kan du si, når jeg gidder. Og gjennomsnittlig gidder jeg vel en gang i mnd...kanskje... ;p Så kondisen min er jo ikke stort å skryte av.. Men i dag jogget jeg i greit tempo i en halvtime uten stopp...stort til å vœre meg. Smerteterskelen min er tragisk lav, så såfort melkesyra hopper inn eller jeg blir litt tungpusten stopper jeg som regel og går..men i dag beit jeg tenna sammen og jogga hele runden. Yay for meg! *klapp på skuldern, Cam*

Ellers har de siste dagene også vœrt rolige...fredagen så jeg film og drakk vin med svigersøss Karla..vi så "No Strings Attached". Hadde egentlig veldige forhåpninger til denne filmen, og den var helt grei. Men ikke noe å hoppe i taket for akkurat. Meen...vi hadde jo blitt vinfine vi, så flira da av filmen likevel. ;)

Lørdag slappa jeg av, gikk tur, osv. Og kvelden var jeg bare hjemme og slafan med filmer osv. :)

Samme slafing i går (søndag). Og i går ettermiddag tok Karla og jeg turen til Macy's ved Herald Square for å finne kjole til meg til bryllupet til Kimberly om snaue to uker nå. Det fant vi og. Ble ikke fargen jeg hadde forestilt meg, men ble i det minste utformingen og snittet jeg hadde i planene.. Kan jo ikke score på alt heller. Men ble fornøyd. Og med et sånt kampanje rabatt kort jeg hadde på 25% fikk jeg kjolen for 50 dollar. Ikke verst det. ;) Nå mangler bare sko, veske og smykker. Akk...orker ikke stresse med det enda. ;)

Ellers gleder jeg meg til helgen nå. Torsdagen hopper jeg på en 10 (!!) timers busstur til North Carolina. Yay (for North Carolina altså..ikke bussturen).hehe. Men jeg gleder meg. Skal se David'n min igjen, og vi skal på leilighetsjakt! :-D Det blir stas!
Planen var egentlig å ta turen til Myrtle Beach i South Carolina til helgen og. David var nemlig der nå i helgen som var med noen kompiser fra marinen, og han synes det var så fint der at han ville ha meg med denne helgen. Men vi fant ut i dag at det kanskje var lurt å ta det en annen helg og heller fokusere på å skaffe oss leilighet denne helgen. Det er jo tross alt rimelig viktig å få i boks. ;)
Og jeg synes det egentlig er like greit..verken bikiniformen eller tœn'en er i boks enda. Spørs vel egentlig om det blir jackpot på noen av delene i sommer... Sola omgjør meg stort sett til en hummer, og min jogge interesse sålangt i år gir ingen sixpack den heller. Heh. ;p Jaja.. Men neida..skal bli flinkere til å jogge fremover...er dritt akkurat når man løper, men pokker så digg etterpå. Absolutt verdt det! :-)

Men ja..tilbake til poenget. Torsdag tar jeg nattbuss nedover. Ankommer fredag morgen.. Så da har jeg fredag ettermiddag+ kveld med Dave, samt hele lørdag og søndag. Mysigt! <3

Men pokker..nå er klokka snart ett. Jeg tror jeg får få skrotten i seng gitt. Tar case-oppgaven i morra..den tid den sorg, right? uff..jeg skimter en stressende dag. jahjah. ;)

God natt godtfolk! ;-)


<3 Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar