mandag 9. mai 2011

Rolig helg med vin, skype, lekser og sol=)

Hello..nå er klokken litt over midnatt natt til tirsdag. Jeg skulle egentlig vœrt i drømmeland nå, men da jeg skulle til å legge meg for en times tid siden for å vœre opplagt til midterm-eksamen i morgen tidlig leste jeg på Blackboard (siden til Berkeley der vi får beskjeder fra lœrerene osv) at timen var cancelled i morgen..eller avlyst, på godt norsk.. :D YAY!! Så da har jeg en eksamen mindre å bekymre meg for i morgen. Skulle nemlig egentlig ha to, men nå har jeg en i morgen og en torsdag isteden. DIGG! :)

Så da kan jeg sove litt lenger, og konsentrere meg fullt om Management midterm'en jeg har i morgen kveld. ;)


Ellers har helga vœrt helt ok. Var jo forberedt på å deppe litt siden jeg ikke fikk dratt til North Carolina likevel..men det gikk forbausende fint.
Fredagen ble det gåtur til 5th avenue i Brooklyn for å se etter sko....uten hell. 
På kvelden lå jeg i senga og så på film første delen av kvelden, frem til Karla kom hjem med en kartong vin. Da gikk turen inn til henne hvor vi ble sittende å lakke negler, drikke vin og se film. Skikkelig jentekveld=) Kimberly og døtrene kom også innom en tur. Kos. :)
Da Karla la seg og jeg kjedet meg fant jeg ut at jeg skulle ta en tur på Dennys for å møte Sanat. Ble bra det..var flere kjentfolk der. Koselig. Jeg ble der bare et par timer da, og ble bare til at jeg kjøpte et par øl. Men hadde en fin kveld. :)
Eric, meg og Sanat.


Coca, Sanat, lille Puchito, og meg. 


Lørdagen var jeg oppe tidlig. Slappa av hjemme før jeg jogga meg en tur i sola. Endelig begynt å bli deilig vœr her. Digg!

Og på lørdagskvelden slappa jeg av hjemme... Skypet også masse med David. Endelig har han tatt med pc'en sin ned dit, og nå i helga var første gang internett'en funka for oss begge samtidig..så blitt masse Skype de siste dagene! <3

Min kjœre på Skype!! <3 <3

Søndagen var det sol. Jeg brukte mesteparten av dagen på lekser...lå i sola på terrassen og gjorde lekser og...må prøve å ikke vœre fullstendig laken-hvit til bryllupet på søndag. heh. :p Får se hvordan den planen ender...lol..

Og i dag har jeg også gjort lekser...dvs. lest til eksamen. Har gått tur..skypet med Dave.. Kos! :)

Nå får jeg vel legge meg. Denne uka utgjør midtveis i semesteret. Utrolig hvor fort tiden går! =)
Skal bli så deilig å bli ferdig med denne uka...da kommer David'en min hjem også.. <3 Gleder meg sånn!! <3 <3 

VI BLOGGES SNART! ;)

the cam :*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar