torsdag 5. mai 2011

Ble ikke tur likevel gitt...

Hola!! Nå er klokken kvart over ti på kvelden, og bussen er på vei til North Carolina. Det eneste som er kjipt er at jeg ikke er på den bussen.. :(
Skulle jo dra ned og besøke David i helgen, og finne leilighet osv.. Men det ble så sinnsykt komplisert.. Bussen jeg skulle ta går ikke til Jacksonville, men til Fayetteville, nesten 2,5 timer unna. David har ikke bil der nede, så planen var at jeg skulle leie en og kjøre til Jacksonville. Men så ble det plutselig ganske dyrt å leie bil siden vi er under 25, og siden vi ikke har egen bilforsikring, og derfor måtte betalt det i tillegg. 
Jacksonville ligger nemlig så sentralt til at ingen tog går dit, og ingen busser går dit direkte..bussturen ville tatt 8 timer fra Fayetteville. Uaktuelt!

Så da ble vi enige om å spare pengene vi ville brukt på hotell og bil og alt sammen.. Han kommer jo uansett opp hit til New York igjen neste helg, for neste helg er Kimberly's bryllup.
Også drar jeg vel heller dit helgen etter igjen, for å finne leilighet da.

Ughhh...kjipt å vœre her oppe alene en helg til. Menmen.. Snart er ventetida over, og jeg får se han hver dag og vi får vårt helt egne hjem sammen...vårt aller første. Det blir så bra. Og jeg har hørt at når man venter på noe godt så venter man ikke forgjeves.. ;)

Anyhoww...helgen min går nok med til altfor mye tv..litt trening..sko og veske shopping til bryllupet..forhåpentligvis litt tœnning (jeg er hvit som et laken.. lekkert!)...og kanskje møte noen venner. :)
Ja, også lekser! Har ikke mindre enn to midterms på tirsdag..i Business Law og i Management..også har jeg et essay som skal inn til uka og. Stas.

Jeg tenkte å klœsje inn et bilde av meg selv her, men da jeg satt og tukla med photo booth'en på mac'en nå nettopp fant jeg ut at jeg skulle spare dere. Tok meg en nap tidligere i dag, så hår + sminke er der etter...også har jeg tidenes kvise på kinnet. Skikkelig sjarmis med andre ord. Så droppa det. Vœrsågod! ;)
Hvis vœret er fint i morgen skal jeg gå meg en tur til 5th ave i Brooklyn og se etter sko og veske til bryllupet, så kanskje jeg tar noen bilder på veien da isteden.. :p

Imens..ha en flott kveld/natt/dag..avhengig av hvor i verden du er.. ;) 
Vi blogges plutselig! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar