onsdag 18. mai 2011

KIMBERLY'S BRYLLUP!! :)

Ja, da var det vel på høy tid med et blogginnlegg igjen, på tross av at klokken er to på natten og jeg skal opp tidlig på skolen. Menmen..får skylde på meg selv som ikke har brukt tiden min bedre i dag.. ;)
Må prøve å ta denne updaten nogenlunde kjapt da.. ;)


Fredag kveld kom Dave hjem=) Skulle egentlig komme lørdag morgen med buss, men han fant tilfeldigvis en nokså billig flybillett på fredagen i siste minutt, så han slo til og hoppa på flyet. Så på fredagen landa han 10 på kvelden på LaGuardia. Tanta og jeg henta han, og så ble det noen øl hjemme sammen med bl.a Leche og ei han hadde med seg, tanta, Miguel og Raven, osv. Og deretter ble det tur på Dennys. :) Bra kveld!


På Dennys=)


Lørdag slappa vi av og bestilte frokost på døra. Kos. <3 Lenge siden sist vi to spiste en rolig og avslappet frokost sammen i senga.. :)
Så gikk turen til Sunset for å kjøpe dress til Dave til bryllupet. :) Og mens vi var der stakk vi til Ashley en tur og for å hilse på henne og Isabella.. :)

David med Isabella=)

Så, på kvelden møtte vi resten av fammen til David hjemme i Brooklyn huset, og kjørte derfra kolonne til Long Island.
Sjekka inn på Marriott der, og siden halve bryllupsfølget var sjekket inn der ble det en heftig førfest på hotellet. Følte det var en skikkelig dormfest der vi fløy mellom baren og rommene med ølen i handa. :) Knallkveld!



Raven, Miguel og Jaime.

Meg, Karla, Sheerly og Sheena.

David og onkelen hans Alex.


Etter altfor få timer søvn natt til søndag dro vi oss opp for å begynne å stase oss til bryllupet. Ble frokost, hårkrølling, sminking og på med kjolen før det var ut døra for å dra til Crest Hollow Country Club of Woodbury, hvor bryllupet ble arrangert. :)


Brenda, Raven og Miguel.

Moi!


Etter litt venting var seremonien igang. Kjempefin seremoni..tror det var mange våte øyne blant publikum. :)
Blomsterpikene=)

På vei opp til alteret.

Brudepikene..Gigi, Sheerly, Cristina og Karla=)

NYGIFTE! <3


Så var det coctail hour før middagen, hvor det ble servert masse mengder av coldtbord mat, og drinker. Var åpen bar hele dagen.. :)

Så ble vi ført inn i storsalen for middag. Og resten av kvelden gikk med til fest, moro og masse musikk. Knall!
Kunne fortalt så mye mer detaljert, men jeg er supersliten og vil legge meg, så det får bli med dette om bryllupet for nå. ;)

Ved middagsbordet=)

<3 <3 Poset med blomter da..vi hadde jo ikke det da vi giftet oss i hui og hast..lol ;p

Brudeparet kommer dansende inn i middagssalen. :)

Kim og datteren Aaliyah danset..hehe=)

Bryllupsdansen...

...og far og datter dans=)

Dave danser med kusina Felicity. :)

 OSS TO <3
 <3 <3

Brudeparet Kimberly og LaVale showet=)

Jaime og Dave=)

Nabo Becky og meg=)

Karla, svigermor og Dave=)

Svigersøss og meg=)


Becky og meg utenfor lokalet=)

På søndagskvelden dro vi til hotellet igjen..ble litt mer alkohol, før både Dave, meg, Karla, Makayla, og Aaliyah bunket oss inn på rommet som tanta og onkelen til David, Beth og Alex samt de to døtrene dems, bodde på...fortalte spøkelseshistorier til alle sovnet. :)

Mandag dro vi tilbake til Brooklyn..slappet av litt hjemme før David måtte sette kursen mot North Carolina igjen. Han kjørte denne gangen, for å få bilen sin ned dit. Og siden vi begge hadde underskudd på søvn ble jeg oppe til over tre på natta den natta for å vœre sikker på at han ikke sovna underveis. ;p Ble mange timer på tlf med han den kvelden jah...men veldig kos=)

Ellers var det skole i går og i dag har jeg vœrt supereffektiv. Har bl.a. pakket for helgen, og også pakket ned nesten halve rommet..pluss masse annet.. Blir rart å flytte herfra, men jeg gleder meg veldig til å flytte nedover til egen leilighet med DAVIIID!! <3 <3 :-)


Men phuh, nå sier jeg so long. I morgen går turen til North Carolina.. ;) Prekœs!




Camilla. <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar