fredag 20. mai 2011

Chiller'n i Fayetteville.. ;p

God morgen alle hjerter! <3

Jeg befinner meg nå i Fayetteville, North Carolina. Klokken er halv ti på morgenen, og jeg ankom med buss fra New York for en times tid siden, etter 10.5 timer i et trangt buss-sete.

Jeg som hadde håpet oppe om at bussen ikke skulle vœre full og at jeg skulle få en to-seter alene kunne se langt etter det. Bussen var stappa, og jeg ble sittende ved siden av en middelaldrende kineser mann. 

I tillegg hadde jeg kledd meg for sommer, så da airconditionen slo inn på bussen holdt jeg på å fryse ihjel... AC'n kom av og på hvert 5-10 minutt, så da den var av sovnet jeg, også våknet jeg brått med gåsehud overalt såfort den kom på.. Ugh. Men nok syting...nå er jeg fremme. :-D

Jeg fant en subway-restaurant med WiFi!! YAY! Så nå sitter jeg her med mac'en foran meg på bordet og prøver å få tiden til å fly frem til David ankommer om en time-halvannen og henter meg sammen med en kompis av seg. :) tar nemlig 2.5 timer hver vei å kjøre mellom Jacksonville, der han holder til, og Fayetteville, hit bussen gikk. Men jeg har internett jeg nå, så jeg klarer meg.. ;) tjihi..

Føler meg faktisk forbausende fresh med tanke på så lite søvn jeg fikk...utrolig hva litt vann i trynet, en tannpuss og en god frokost kan gjøre. ;)



Lover ikke videre update i helgen...har masse på programmet. Men hvem vet... ;) Uansett kommer det update på mandagen. ;) Ha en fortsatt flott fredag og en kjempefin helg sålenge!! <3



~Camilla~

2 kommentarer:

  1. Hei! kjempe fin blogg som jeg har fulgt med de siste ukene. Jeg driver med søknadsprosess til berkely college, og lurte på om du kunne tenkt deg å svare på et par spørsmål? er vanskelig å sitte her i norge å planlegge. har du en mail jeg kunne skrevet til? veldig takknemmelig om du er interresert i å svare :) Malin

    SvarSlett
  2. Hei Malin. Takk for koselig tilbakemeld. ;) Klart jeg kan prøve å hjelpe litt.. :) Mailen min er camtje@gmail.com...ellers finner du meg under Camilla Pratts på Facebook. ;)

    SvarSlett