onsdag 25. mai 2011

Happy Birthday to meeeee!! ;)

Da er klokken passert midnatt og bursdagen min er offisielt over... ;p Har hatt en riktig så fin dag i varme solrike New York City...selv om jeg skulle ønske jeg var i Norge akkurat i dag..sammen med mamma, pappa, Jørgen, Sander, besteforeldrene mine, søskenbarn, tanter og onkler, og snuppene mine! <3 Menmen...får ha det tilgode. ;)

Her har dagen gått med til total avslapning...begynte som nevnt tidligere med vin i 2 tiden, og har holdt det gående med vin sippingen i hele dag. :)

Unna meg også superusunn middag i dag..har god unnskyldning i dag da..i motsetning til ellers liksom..tehe.. ;)

Nacho-middag.. :)


Men ja..jeg har slappa av ute i varmen..har mottatt over 200 bursdagshilsener - kjempekos!...jeg har snakka med familien på Skype..og til min store glede ringte David meg i dag og! <3 Han er nemlig ute i field'en et par dager, og der har han sjelden med seg tlf..men i dag fikk han lånt en telefon og ringt meg for å si gratulerer med dagen, osv. That made my day! <3 <3

Da Karla kom hjem i kveld hadde hun med seg kakeee.. <3 Gulrotkake, som jeg elsker <3 Yummm! Kjempesnilt...=) Så da ble det kakespising nede og så film på rommet hennes etterpå. Vi så på "Just go with it", med Adam Sandler og Jennifer Aniston. Litt langtekkelig, men ellers veldig morsom film! :)
Gulrotkake! mmm :D

Karla og Makayla! :)

Sjekk tœnen min a folkens..PHEW...her kommer
den nakne sannhet frem ihvertfall..uten tvil! hehe. ;)
Dette er meg sammen med min bestemor nummer 3..
nemlig David's bestemor..så hun er vel svigerbestemora
mi hun nå da..?! Hvis det er noe som heter det..? lol.
Søt gammel dame ihvertfall!

Så ja, jeg hadde en fin dag, på tross av at mine aller, aller, ALLER nœrmeste ikke var sammen med meg i dag... <3 ;-p

Skal straks legge meg nå...bittelitt brisen fra vinen, og ellers trøtt og sliten..ooog jeg har skole klokken ti i morgen tidlig. :p
Men først... Dette skrev jeg for et år siden på bloggen:

I går hadde jeg bursdag. Fylte 23 år...IM OLD!!! Om 23 år til er jeg 46.. Det er sykt å tenke på det. Jeg tror nemlig jeg såvidt har begynt å utvikle rynke(r) under øyet og.. SKREMMENDE!..Botox, here I come.. ;)
Men det som er enda mer skremmende enn eventuelle rynker, er hvor i all verden jeg befinner meg om 23 år til...eller bare 5 år til for den saks skyld.. BOKSTAVLIG TALT hvor i verden, liksom.. Bor jeg i Norge eller USA...eller ingen av delene?...kanskje bor jeg et helt annet sted...hørte jeg palmesus og middelhavsøy?! haha..neida.
Er jeg gift, samboer, har kjœreste..eller er jeg ensom med 40 katter? :/
Har jeg fullført utdannelsen jeg planlegger nå, eller har jeg byttet til en annen utdannelse? Og har jeg fått drømmejobben....eller noe liknende drømmejobben?
Har jeg barn? Isåfall...hvor mange?
HVEM ender jeg (eventuelt) opp med....?..blir det David og meg??...eller blir det en annen amerikaner.. Eller blir det en hjemmefra kanskje??
ÅÅHHH...var spåkone man skulle vœrt.. ;) Men det er vel egentlig halve moroa med livet, det å ikke vite hva som skjer videre.. Hvor i verden man ender opp, og med hvem.. :) Vil jo egentlig ikke vite det, sånn innerst inne...men er samtidig sinnsykt nysgjerrig!! :p
Usj.. hehe.. :) Time will show...frem til da tar jeg livet som det kommer.. ;)


Jeg synes det bare er ganske rart å tenke på hvor mye ting har forandret seg, sånn egentlig.. Selvfølgelig mest ifm. David og meg.. Se hva jeg skrev i fjor, og tenk..nå er vi gift og er i ferd med å flytte inn i vårt første ordentlige hjem sammen. Tihi.. ;) <3


Men nå er det bedtime, folkens... Ha en flott kveld, natt, dag, morgen....hvor enn dere er på kloden.. ;)



<3 Nattaklem fra bursdagsbarnet! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar