lørdag 13. november 2010

Endelig lørdag.. :)

Heihei! Her kommer et kjapt innlegg fra meg.
Jeg har hatt en rolig loerdag i dag. Vaaknet veldig uthvilt..endelig! Vandt til aa vaakne til alarmen om morran. B-menneske som jeg er var jeg jo heldig aa faa en timeplan som gaar over hver eneste ukedag, og hvor timene mine begynner grytidlig. Ihvertfall grytidlig for meg. Jackpot! Menmen. Da setter jeg ihvertfall ekstra stor pris paa helga naar den kommer. :)

Etter noen slappe timer foran tv'n mens jeg venta paa postdama (hun hadde ikke post til meg i dag, men kan vel ikke klage etter 4 brev i gaar) tok jeg turen til Prospect Park igjen. Var deilig vaer i dag. Vindstille, blaa himmel og solskinn. Og litt over 60 grader fahrenheit. Vet ikke hvor mye det er i celsius men.. Slettes ikke verst temperatur for november aa vaere, det er sikkert.. ;)

Jeg gikk rundt vannet i Prospect, som jeg alltid gjoer. Og jeg var i saa godt powerwalk driv at jeg likegodt gikk 2 runder. 1 time og 45 min tok det, og jeg var gele i bena da jeg kom hjem. Men da var det jo kjempedeilig med en lang, varm dusj og velfortjente hjemmelagde taco's.. Namm! :)
Saann ser det ut naar jeg spiser taco. Hehe. Spiser i senga. :) Mangel paa inventar vett.. ;)


I kveld har jeg slappet av hjemme. Akkurat sett Frustrerte Fruer paa nettet..glemte nemlig aa se paa da det gikk paa tv forrige soendag.

Naa er klokka snart halv elleve.. Sitter fortsatt her i pysjen og ser paa Alle elsker Raymond.
Skal snart pakke sekken og vente paa at pappa'n til David kommer og henter meg, Karla og Makayla. Skal til Jersey og bli der til i morgen. Har ikke vaert der siden David dro, saa foeler det er paa tide naa. :) Blir sikkert litt snaalt uten aa ha David der men.. Jaja, en gang maa vaere den foerste. :)


Faar vel pakke sekken og gjoere meg klar jeg da! :-)


Prekas! ;)


~camilla~

1 kommentar:

  1. Hei Camilla!
    Jeg lurer egentlig bare på hva skole du går på? Er den vanskelig?

    SvarSlett