fredag 12. november 2010

Fra reir til sveis...?

Hola!
Siden sist har jeg klippet haaret...paa tide vil jeg si. Fant ut at jeg bare maatte naa..selv om jeg likte aa ha langt haar.. Meeeenn...ikke kult med langt haar naar det er fliser de siste 8 cm vett. Da er det bedre med kortere og sunt.
Saa Karla dro meg med til en salong borti veien her. De (hun og Kimberly) har fortalt om salongen foer. Frisoeren de bruker der heter Rickalda (ihvertfall sann det uttales) og hun er kjempeflink fikk jeg hoere. Dessuten vokser visst haaret som gress naar de klipper seg hos henne. Gudene vet hvorfor, men jeg ga det et forsoek. :)
Karla klipte seg foerst, saa meg. Maatte klippe av en del, men jeg tror det var absolutt nodvendig.
Og naa vet jeg jo at hun er flink, saa naa skal jeg begynne aa gaa der hver 6. uke eller noe. Jeg er egentlig litt kresen paa frisorer, og bruker bare snuppene mine, Malin og Lise-Merethe, naar jeg er i Norge. Eller eventuelt mamma til en lett stuss, men ingen andre!
Saa jeg har vaert litt skeptisk her og, men naa er det i boks. ;)

Saann saa haaret mitt ut foer klippen.

Og saann her ser det ut naa.

(Ps: Jeg hater aa ta bilder i speilet av meg selv, men er man Viggo venneloes saa er man Viggo venneloes.hahaha..) :)


Naa har jeg kjempeambisjoner om aa bli superflink til aa ta vare paa haaret og da, naa som det ikke ser og foeles ut som et fuglereir lengre.. ;)
Saa da har jeg handla litt mer eksklusive produkter enn jeg vanligvis gjoer. Heldigvis er det mye billigere her enn det er i Norge.. :)

Kjopte meg ogsaa mini-rettetang. Sykt praktisk aa ha med paa tur, og i tillegg kroelle haaret med uten aa faa kembokroeller saann som jeg faar med den store rettetanga mi.
Ogsaa kosta den jo bare $20. Maatte slaa til da... ;)

Se saa soet...med reise-taske og greier.. =)


Ellers har dagene gaatt med til litt henging med Karla, lekser, tv, skole, litt trening, og brevskrivning.. Det vanlige.. ;)
I dag da jeg kom hjem laa det faktisk 3 (!!!) brev fra David i postkassa til meg. Og ett fra mormor. :) Kjempekoselig med 4 brev paa en gang.

Maatte jo seff skrive tilbake i dag og...til baade mormor og David.. :) KOS!

Ellers har Karla og jeg (mest Karla) mekka middag hjemme sammen. Lagde mat til oss selv og til Sanat og Miguel. Hjemmelagde quesadillas. Kjempe-spicy, og kjempegodt! :)

Karla kokkelerer =)

Og saann ble resultatet. Selv om lompene ser ut som de er mugne er de ikke det altsaa.hahaha. De er laget av spinat, derfor er de groenne. Sunne vi seh.. ;)
Inni er det superkrydra kylling og ost.. :) yumm!


Naa er klokka litt over midnatt. Jeg skal snart legge meg. Supersliten etter en lang dag.
Skal bli kjempedeilig med helg naa!


Blogges folkens.. ;)

GOD NATT! :)

~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar