tirsdag 9. november 2010

Med et rom som lukter blommor..

Naa blir det et lite innlegg etter en lang dag. Vaaknet 7.30.. Pleier egentlig aa gaa greit aa staa opp, men i dag var det vondt aa bare slippe bittelitt kald luft innunder dyna..
Etter sterk vurdering i et par minutter kom jeg frem til at jeg fortjente en fridag.. ;)
Har ikke vaert borte fra skolen siden David dro, og jeg har jo skole mandag til fredag.
Trist aa gaa glipp av en time med Professor Solstraale da, menmen.. (ja, jeg er ironisk..huh!)

Saa jeg gravde meg innunder dyna og slokna.
Vaaknet 2 timer senere av mareritt... Foeler Karma beit meg litt i raeva der, siden jeg skippa skolen. Menmen. :)

Etter en lang frokost hvor jeg til og med lagde meg te.. (Historisk)..saa dro jeg ut og leverte bilder til fremkalling. Saa dro jeg og brukte penger jeg ikke har paa staesj jeg egentlig ikke trenger. Vel hjemme igjen satte jeg igang med aa fikse rommet. Hang opp en haug med bilder paa veggene. Saa rydda jeg, og brukte noe av staesjet jeg hadde kjoept til aa organisere ting litt.
Og saa var det klesvask, foer jeg vaska og toerka stoev paa hele rommet. Ahh for en dag, men fy flate saa digg det er aa sitte her i nyvasket sengetoey naa, paa et rom som lukter blomster og ser ryddig ut for en gangs skyld. :)

Har ikke faatt gjort alt jeg planla i dag da.. Skulle jo gjoere masse lekser, og siden vaeret var saa fint i dag skulle jeg gaa tur i Prospect Park. Jaja.. Jeg har ryddig og rent rom saa jeg er fornoeyd med dagen uansett=) Har ogsaa spist sjokolade til den store gullmedaljen i dag..maa jo premiere meg selv, saa flink som jeg er.. Tjihi.. :)

Saann ser rommet mitt ut naa:
Ene hjoernet paa rommet=)

Lagde et hjerte av bilder av David og meg.. Awww. HAHA! :)

Til og med kjoeleskapet fikk bilder paa seg.. Tidenes bildeserie av meg og sylfiden min (du vet hvem du er) :) CHUG-CHUG-CHUG! ;) haha.

Jeg elsker rommet mitt enda mer naa som alle jeg er glad i er her inne med meg! :)

Leksehjoernet. Ikke det mest trafikkerte om dagen.... :p

Doera mi :)
Har fylt opp hele langveggen med bilder av naere og fjerne venner, snuppene mine, kjaeresten, besteforeldre, foreldre, broedre, soeskenbarn, tante og onkel, og svigerfammen.. Har alle her jeg seh.. :)

Kleshjoernet :)

Tatt fra balkongen...

Samlet noen av familiebildene for seg selv og.. =)


Skal fylle opp med mer bilder, maa bare faa fremkalt flere foerst.. :)

Ellers har jeg seff mekka hjemmelaget taco igjen. Maa snart slutte aa kjoepe det..eter det jo nesten hver dag.. ;p
Har ogsaa skrevet brev til David igjen.
Ogsaa har jeg hengt med sviger-soess Karla... Endelig en nabo aa chillen med.. :)


Naa skal jeg vel snart slenge hodet paa puta. I morgen blir en lang dag. Naa som jeg droyde alt av lekser blir det nok kjedelig lekselunsj istedenfor besoek-hos-Manhattan-snuppene-mine-lunsj. Ugh..



Ha en flott dag alle sammen!
Natta New York.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar