mandag 22. november 2010

Lene & Leche helg! =)

Hallois! Her kommer et lite innlegg fra meg igjen. Klokka er naa 10 pm og jeg skal snart krype under dyna og se pa sitcoms til jeg blir trott, men foer det skal jeg blogge kjapt om resten av helga mi osv..

Lordagen var jeg latere enn latest. Var jo ikke fyllesjuk eller noe...utrolig nok etter min "fuktige" fredag.. :) Men var fortsatt for lat til aa gjoere stort ut av dagen.

Paa kvelden kom Leche hit. Han er jo en av bestekompisene til David, som jeg har kjent saa og si like lenge som jeg har kjent David, og naa hadde jeg ikke sett han siden foer David dro, saa folte det var paa tide. :) Han heter forresten egentlig Adrian, men han blir kalt Leche fordi han er puertoricansk, og sinnsykt hvit til puertoricaner aa vaere..derfor kaller alle han Leche, som betyr melk paa spansk.. ;)
Anyway... Vi slappa av i kjeller'n.. Saa paa Bruce Almighty, skravla og drakk vin.. :)
Ogsaa tok vi dette bildet:
Haha...folte vi maatte holde igang trenden etter bildet som ble tatt i Jersey. :) Saa i dag har jeg sendt det til David.. :)

Etter nattmat i ett tiden la Leche seg paa sofaen mens jeg stakk opp paa rommet mitt. Skulle akkurat til aa legge meg da Lene ringte. Viste seg at hun var i Brooklyn, saa hun kom hit, og vi satte oss paa balkongen og tok en oel. :)


Hun sov over her, og dagen etter ble det frokost paa Faros...dineren borti gata her. Lene, Leche og meg=)

Snuppa mi ble her med meg hele dagen. Venninnekvalitetstid! Og tradisjonen tro maatte vi jo bestille nachos og se film og.. :)
Nachos smaker himmelsk.. Mmm;)

(p.s. Lene, ikke blir sur for at jeg legger ut dagen-derpaa bilde av deg med ufiksaa haar..tjihi. Du er soet uansett=)..)


Etter hun dro hjem i gaar kveld slappa jeg av litt til. Jeg kan det med aa slappe av seh. Og saa gjorde jeg fashion-leksene mine.

I dag (paa tross av at jeg hadde vurdert megasterkt aa skulke..har nemlig null fravaer i fashion) dro jeg paa skolen. Det kunne jeg jo bare droppa, for laereren min dukka ikke opp. Saa etter 20 min eller noe stakk vi, hele klassen. Saa da var det jo bare for meg aa stikke hjem igjen.

I dag har jeg loka rundt her hjemme. Faatt brev av David, skrevet brev tilbake til David...jah..det vanlige. Naa for litt siden jogga jeg og. Ble faktisk en halvtimes god joggetur, uten stopp annet enn et par-tre ganger i lyskryss. Ikke verst til aa vaere meg faktisk! Ogsaa ble det litt styrke her hjemme foer jeg tok meg en lang varm dusj og lagde meg omelett a la Camilla. Yumm. Saa naa sitter jeg er og er egentlig ganske sliten.


Svigers var her foer i dag og...og moren til David pynta til jul her. De gjoer nemlig det rundt Thanksgiving her i USA. Saa naa er det veldig koselig nede i stua her i Brooklyn-huset=)


Kjenner jeg gleder meg skikkelig til aa komme meg hjem til jul. Blir saa vanvittig digg aa se familien min igjen!! :) Og vennene mine!! Jeg savner dere der hjemme mer enn dere aner seh.. ;)
Og naa er det faktisk bare 4 uker (hvis jeg har regna riktig) til jeg har landet i Norge.. :) Enda mindre og faktisk, om vi regner i timer.. ;) Skal bli saa deilig=)


Men naa faar jeg vel tulle meg inn i dyna snart. Er straks natta for meg her i New York...og snart morran for dere i Norge. ;) HA EN FIN DAG=)


~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar