lørdag 20. november 2010

Party like a rockstar.

God formiddag!

Etter et par dager med skolearbeid og tidlig start paa dagen med skole, bestemte jeg meg for aa vaere sosial for en gangs skyld i gaar. Saa jeg dro frem pumps'a og oyenskyggen og gjorde meg klar for en girls night out.. =)
Kroella til og med haaret i gaar. Provde med den nye rettetanga mi. Var jo for aa lage kroller jeg kjopte den, og den funka den...kroellene ble akkurat som jeg haapet de skulle bli. Ny BFF! ;)


Litt foer ti satte jeg kursen mot Manhattan. Flaks som jeg hadde skulle tanta til David til Manhattan samtidig som jeg var klar, saa jeg satt paa med henne. Hun skulle egentlig til en annen del av Manhattan med kjorte meg opp til 44 gate forst.. snilt! :)

Vi kjorte paa med drikkeleker og skravling.


Siden vi begynte aa drikke forholdsvis sent fant jeg jo ut at jeg burde styrte drinkene for aa komme i slaget til vi skulle ut... And so I did...

Soete snuppene mine! :)



Etterhvert kjorte vi paa med karaoke og. Caro og Lene har nemlig gaatt til innkjop av karaokemaskin. =)

Gratiskonsert for naboene! De foeler seg sikkert kjempeheldige... :p

yeeeaaaahhhh!

Saa, i 12-1 tiden var det tid for aa dra ut da.. Men toeffa som skulle styrte drinkene var plutselig ikke saa toeff lenger da hun laa med hodet i doskaala. Bra, Camilla!
Saa istedenfor taxi til club ble det trasketur ned til subwayen for meg. Synes det gikk forholdsvis bra..jeg hadde jo spydd fra meg....trodde jeg.

Men i det jeg hadde satt meg trygt paa toget og doerene akkurat var lukket fant jeg ut at det ikke stemte.. Long story short...jeg spoy og sov om hverandre til jeg vaaknet i Nostrand Ave (eller no saant). Vet ikke hvor det er engang, men det er i Brooklyn...muligens i naerheten av Bushwick?! Anyway...fikk hjelp til aa finne taxi av en caribbean dude... saa derfra ble det taxi, og 25 minutter samt 25 dollar senere var jeg hjemme.

Vet forresten at de fleste av dere der hjemme sikkert sitter der skremt og bekymret naa. Men slapp av...det er ikke den voldtektsmann i verden som ville beveget seg i naerheten av meg i gaar, saa delikat som jeg var... ;)

Saa ja...vel hjemme fikk jeg pussa tenna, toerka spy av foten med en vaatserviett og stupt i seng. Var vel i seng halv tre..og vaaknet 10 i dag. Forbausende uthvilt, og forbausende lite fyllesjuk. Fikk vel spydd fra meg i gaar.. ;)

Ja, ja..lesson learned..neste gang spiser jeg stor middag istedenfor fruktsalat naar jeg skal ut. Og jeg styrter heller ikke et dusin drinker paa et par timer. Laerer saa lenge man lever, gjoer man ikke...? :)

Naa skal jeg gjoere et attempt paa aa mekke meg noe pizzalignende greier av det jeg har av mat her. Faktisk altfor lat til aa gaa paa butikken akkurat naa. Jeg skal forbli planta her i senga til postdama har vaert her, forhaapentligvis med brev til meg fra David..;) Saa faar jeg se om jeg faar flytta paa skrotten etter det! ;)


Ha en flott loerdagskveld!! :-)


~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar