mandag 8. november 2010

Rå på å slappe av!

God aften godtfolk! Her kommer enda en update fra mitt latterlig spennende liv...
Jeg jogga som jeg sa jeg skulle. Joggeturen i seg selv var ikke av noe maraton kaliber.. :p
Men da jeg kom hjem tenkte jeg at jeg skulle kjoere paa med litt styrke av forskjellig slag.
Jeg har innbilt meg selv i mange aar at kneboey er noe jeg ikke kan gjoere pga en gammel fotball skade i kneet.. Men siden jeg ikke har kjent noe smerte paa lenge tenkte jeg aa proeve det for en gangs skyld. Kneboeyene gikk forssavidt fint, og da jeg var ferdig tenkte jeg aa ta noen andre styrke oevelser for bena. Fail! Jeg fikk krampe gitt.. Tydelig at jeg ikke har trent styrke for laarene paa en stund (mange aar).. Saa det ble med kneboyene. Og da jeg gikk ned trappa etterpa skjonte jeg at det kanskje var like greit. Maa ha sett ut som jeg hadde driti paa meg der jeg gikk..pokker saa stoel! Haha.. Dama som er i form det, folkens.. Jah.
Det positive er vel at herfra faar det bare gaatt oppover.. ;p


Etter joggeturen, litt brevskrivning til gubben og en tur ut i kulda for aa poste det var jeg tilbake her..
Har slappa av i kveld.. Er det noe jeg kan saa er det aa slappe av! =)

Kom plutselig paa at pc'n til David, som jeg disponerer om dagen, er stappa full av bra sanger paa iTunes. Saa jeg har hoert paa musikk og hengt opp bilder her i kveld.. Kosa meg skikkelig faktisk! :)
Paa tide aa faa opp bildene..jeg har jo bodd her i over 2 mnd naa.

Ogsaa har jeg laget te:

Og naa sitter jeg her i Davids pysj og mine nyinnkjopte toefler og ser paa Two and a half men:

Livet er herlig! ;)


Har ikke faatt gjort noe av leksene jeg skulle ha gjort i dag da.. Vaert altfor opptatt med aa slappe av.
Saa i morgen blir sikkert en kjempebra dag stappa med lekser, lekser og mer lekser.
Jaja, den tid den sorg.


Naa skal jeg slappe av litt til foer jeg bysselaller.. ;) Prekas!



~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar