mandag 15. november 2010

Jersey-helg!:)

Naa er klokka snart halv ti paa kvelden her i New York, og jeg er stuptroett. Skal snart legge meg, men tenkte aa blogge kjapt foerst=)

Loerdagen ble vi hentet av pappa'n til David. Var litt rart aa ture ut til Jersey, for han bruker bilen David bruker naar han er hjemme, og jeg er vandt til at David kjoerer den. :) Hehe..

Fremme i Jersey la jeg meg nesten med en gang. Var kjempetroett.
Og klokken 6 om morran vaaknet jeg. Da var nemlig de 3 lillebroedrene hans oppe..og det braaker!! Hehe. Menmen. Etter litt av og paa-soving sto jeg opp i ti tiden.

Hadde en veldig koselig og morsom dag med familien hans. :)
Vi tok bilde til David og..:) Bak f.v er bestemoren hans, moren, onkelen, faren og onkel igjen.
Midtre rekke er lillebroren, meg, og storesoestrene. Foran er niesene og lillbroren.

Og her er jeg med et par av niesene hans. :)

Sendte alle disse bildene til David med brevet mitt i dag. Skriver til han saa og si hver dag, og det tror jeg han gjoer og. Fikk ihvertfall 3 brev paa fredag og 2 i dag! Dagens hoeydepunkt det! :)


Kom hjem ganske sent i gaar, og etter litt mat og brevskrivning var det rett i seng paa meg.
Skole i dag. Og etter skolen hadde jeg kjempeplaner om aa gjoere masse lekser. Gjorde litt mattelekser men det ble med det gitt. Faar ta det i morgen. Dronninga av skippertak. ;)

Naa er som sagt klokka halv ti og jeg tror jeg snart turer i seng. Har time tidlig i morgen og, ogsaa maa jeg vel snart faa raeva ut av senga og ut paa joggetur igjen. Heh..satser paa det i morra. Saa daa maa jeg vel vaere uthvilt! :)



Nightynight! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar