søndag 7. november 2010

Brooklyn Loner.. ;)

Nesten en uke siden siste blogg innlegg. Ogsaa jeg som skulle bli saa flink... Jaja.
Er liksom saa tiltak aa blogge naar man ikke har noe aa blogge om. Rart med det.

Her i NYC er livet fortsatt forholdvis ensomt. Ikke at jeg klager, saann egentlig. Naa kan jeg se paa akkurat hva jeg vil paa tv, akkurat naar jeg vil.. Jeg kan spise hva jeg vil, naar jeg vil, uten aa hoere om andre er sulte og hva de (David) har lyst paa.. Ikke trenger jeg sminke meg for noen, eller pusse tennene for den saks skyld (just for the record: jeg pusser tennene altsaa). Og ikke trenger jeg shave leggene annet enn naar jeg gidder aa ta tiltaket med det for mitt eget velbehag.

Skulle jo gjerne baade raket leggene regelmessig og sett paa baseball paa tv for aa ha David her. Men naa er det naa en gang ikke saann at det er noe alternativ, saa da ser jeg de smaa gledene i aa vaere en loner...

Siste uka har vaert som de fleste..skole, lekser, brev, postdame-stalking, hjemmelaget middag, og tv, tv, tv & mer tv. Ogsaa facebook da..men den er jo unodvendig aa nevne.... ;p
Onsdag (tror jeg det var) gikk jeg tur i parken...tok bilder igjen:

Her var David og jeg paa bomtur da vi var paa traabaat-tur i vaares.. Aww..var tider det.., hehe.

EKKORN!!! =D








Prospect Park er kjempepen. Gikk tur der i dag og..men lot kameraet ligge hjemme i dag. Faar vaere grenser for hvor mange hoestbilder man kan ta...

I helga skulle jeg egentlig ta det helt med ro. Men fredagen kom, Ashley inviterte meg over, og saann ble det. Jeg dro med meg monster-vinflaska, og baade vinen og skravla gikk unna hele kvelden.
Vips var klokka elleve, og Ashley som skulle opp seks paa loerdag for aa jobbe maatte legge seg. Det maatte ikke moren hennes. Haha. Saa jeg sa hade til Ashley og Chino etter en knallkoselig kveld, gikk to trapper ned til 1.etg, og fortsatte festen med de "eldre". Haha. Moren og faren til Ashley hadde hilst paa meg foer paa kvelden, og de skjonte nok at jeg kom til aa ende opp med aa nache hos dem, haha. Saa de hadde til og med kjoept inn yndlingsvinen min. Saa da ble det enda mer vin gitt! :) Er jo uhoeflig aa si nei naar man bli servert, er det ikke!? :P
Da klokka ble to, og jeg saa dobbelt opp av Ashleys foreldre fant jeg ut at det var like greit aa dra hjem. Saa de ringte taxi, og hjem kom jeg meg. Jeg husker faktisk fint lite fra jeg kom hjem og til jeg sovna..haha. Men jeg vaakna da i pysjen, uten sminke og med doera laast, saa da skal jeg si meg fornoyd. ;)
Note to myself: Naar vinen begynner aa smake like mye som vann, er det kanskje like greit aa bytte til vann...Helt om natta.......ikke fullt saa helt om dagen.. ;p


Loerdag hadde jeg kjempeambisjoner om aa gaa lang tur i parken, ta klesvasken, og aa dra aa se etter julegaver til slekta. FAIL! Orka ikkenno paa loerdag jeg. Saa det eneste jeg fikk til av aktivitet var en tur paa hjoernebutikken for aa kjope bagel, pluss en tur paa posten for aa poste brev til Dave, og en handlerunde paa Foodtown.

Da kvelden kom var jeg heldigvis litt bedre, og Ashley inviterte meg over igjen. Denne gangen for aa laere meg aa lage puertorican mat.. :)
Vi (Ashley) kokkelerte i flere timer, og det ble kjempegodt!!! :)
Jeg saa paa alt hun gjorde, saa naa skal jeg snart begynne aa oeve til David kommer hjem. Kanskje jeg kan lage til han som han liker for en gangs skyld.. ;) haha.

Ble alkoholfri kveld i gaar. Like greit trur jeg. Vi kokkelerte, skravla og saa film. Veldig kos. :)
Ashley og baby-Bella i gaar kveld.. :)


I dag har jeg som sagt gaatt tur. Har ogsaa brukt timesvis paa facebook (tragisk..men saann er det nesten hver dag. haha), og vaert paa skype med familien! :) :) :)
Ogsaa har jeg skrevet brev nummer 10 til David. Mottatt 4 av han saalangt. Blir spennende aa se om jeg faar enda et i morgen.. yay! :D


Naa skal jeg gjoere lekser, kose meg med en oel i mitt eget selskap, og la oynene bli firkanta foran tv'n.. Prekas!


~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar