mandag 8. november 2010

Pakke fra Caroline-min=)

Aa sjekke postkassa er jo som kjent det foerste jeg gjoer naar jeg kommer hjem om dagen. Men naa hadde jeg ikke bare brev fra David aa glede meg til. Naa visste jeg det var pakke paa vei til meg og, fra Caroline-min! :)
Og da jeg kom hjem var det ikke brev fra David der, men pakke fra Caroline var det! Saaaaa koselig.. :) Jeg ble saa glad!!

Ogsaa med klistremerker og greier.. Soeta! :)

Og da jeg pakket opp ytterste laget med papir kom denne.. :)

Og inni laa dette!! :) YAY!!

Snuppa mi ble nemlig intervjuet av Allers, saa hun sendte meg et eksemplar. I tillegg la hun i masse sjokolade.. Yumm!!

Byebye slankekur, Hello sjokoladefraatsing.. ;)


Vil anbefale alle aa lese intervjuet og.. Kjempe roerende historie om en av de herligste jentene jeg noengang har moett.. Jeg er saa stolt av deg snuppa!!

Saa da jeg kom hjem slang jeg meg paa senga med Allers og melkesjokolade..MUMS!! :)


Naa har jeg egentlig smaaspist sjokolade i et par timer, og i tillegg slengt i meg hjemmelaget taco..saa jeg som hadde tenkt aa vaere lat i dag siden det er saa mye vind og drittvaer ute kan jo bare glemme det. Haha. Saa naar jeg er ferdig med aa skrive dette skal joggeskoene paa og jeg skal ut aa brenne calorier. hehe. Men sjokoladen er verdt en joggetur eller to ekstra. DEFINITIVT! ;)

Ellers ikke mye nytt aa melde om i Brooklyn.. Bortsett fra at Karla (soesteren til David) flytter inn hit i dag..et par rom bortenfor meg. Endelig noen aa snakke med. Haha. Saa vi skal ha middag/vin kveld en dag denne uka. Og naa fremover faar jeg en treningsbuddy og.. Jippi! :)


Blogger mer senere, naa skal jeg ut i kulda.. :p



Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar