søndag 11. januar 2009

Ready for The Big Apple

Denne bloggen skal jeg bruke til å fortelle om mitt opphold i New York til dere der hjemme. :-)

Nå er det bare fire dager til flyet letter fra Gardermoen, og setter kursen mot US and A.
Forventningene er store, det kribler i magen, og det er med skrekkblandet fryd jeg ser frem mot oppholdet..
Jeg har aldri vært i en så stor by før, og selv om jeg har hatt mange måneder til å manne meg opp, har det vel egentlig ikke gått opp for meg enda, at om under en uke er jeg der.
New York er så mye, så stort... - Overgangen fra lille, herlige Rånåsfoss blir garantert gedigen..

Jeg siterer Frank Sinatra; "I want to wake up in that city, that doesn't sleep - If I can make it there, I'll make it anywhere".
Jeg er klar til å ta min bit av eplet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar