onsdag 14. januar 2009

Leaving on a jetplane...


Ja, da har snart dagen kommet.. Om tolv timer sitter jeg på flyet bort fra moderlandet, med en liten snartur innom Heathrow i London, før vi ved midnattstider i morgen (norsk tid) ankommer New York! =)

Dagen i dag har forsåvidt gått med til tid med familien..(mamma, pappa, brødrene mine og besteforeldrene mine), en liten snartur innom jobben, og ellers pakking for harde livet!
Er ganske drittlei av å pakke nå..har stått på som bare det de siste dagene..men kan vel bare takke meg selv.. -dronninga av skippertak slår til igjen! Hehe.. Er heldigvis straks ferdig nå.
Jeg har også hatt kjappe visitter av gråtende venninner i dag..stakar..de er så søte..
Blir uvant å ikke kunne prate med de hver dag lengre...ihvertfall ikke på samme måte som før, med meldinger og telefonsamtaler..blir nok mer nett nå. Menmen..tiden flyr nok til jeg er tilbake igjen.. :-)
Nå får jeg gå å smekke igjen koffertene og komme meg i seng etter hvert. Blir en lang dag i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar