søndag 18. januar 2009

Life is fragile!

Tenkte å oppdatere litt til.. Skjer så mye her så føler jeg må oppdatere ganske jevnlig:)
Startet dagen med burger :S Var på byen i går, og da er det alltid godt med litt junkfood;)
Ellers har New York-dagen i dag vært deilig! Ikke like kaldt i dag som det har vært de andre dagene og det synes jeg er sweet. Det har også snødd i natt og litt i dag.. Koselig:)
Anne og jeg har vært på rundtur på Manhattan i dag. Vært uptown,..Union Square, 5th avenue, Grand Central Station, Trump Towers, og såvidt tittet ved starten av Central Park:)
Nå sitter vi og slapper av i leiligheten, skal snart ut og spise pizza.. mmm=) digg!


Nå mens jeg sitter her i New York, langt borte fra lille Norge er det uvant å ikke bli oppdatert på alt som skjer hjemme..
Var inne og sjekket lokalavisene nå nettopp, og til mitt store sjokk kom det opp en overskrift med noe sånt som " 22-åring fra Sørum omkom i bilulykke". What!?!, tenkte jeg, og begynte febrilsk å spørre folk på facebook om noen visste hvem dette var. Får jo ikke med meg noen ting nå som jeg bor her.. Så jeg ble veldig bekymret, dette er jo mitt alderstrinn det er snakk om, fra kommunen jeg kommer fra.. Fant fort ut at det var Andreas Bakke som hadde omkommet.. Ikke en jeg kjente godt, eller vanket med. Men hilste på hverandre hvis vi møttes på byen osv.. Rart å tenke på hvor fort livet forandrer seg. Leste også på VG-nett tidligere i dag om tvillingbrødrene fra Trøgstad som omkom i en bilulykke i helgen. Tenk..kom til verden sammen, og dro sammen:( Tragisk:( Hvil i fred alle tre!!

Life is fragile, all of you; take care! <3

Kommer mer updates fra verdens navle i morgen=)
Peace out...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar