onsdag 21. januar 2009

New York, New York <3

Nok en bra dag i The Big Apple! Etter litt vin og en tur ut i går tok jeg det ganske rolig i dag tidlig.. Våknet 09.30.. -Believe it or not;) Umulig å sove lenge her..med sirener, ekstrem biltuting og generelt bråk i gatene utenfor, våkner man tidlig..
Anne dro på biblioteket på formiddagen og deretter på joggetur med James utpå ettermiddagen.
Josh og jeg dro og spiste pizza på en av de beste (ifølge han ihvertfall) pizza-restaurantene i New York, Lombardis.. =)

Senere på ettermiddagen/ kvelden bestemte vi oss for å være litt sporty vi og, så vi gikk ut for å gå tur i en park i nærheten av leiligheten.. Kom kanskje to kvartaler ned før Josh sa; "Hey, you wanna go to a pub instead?", og jeg bare "Yeh, ok.." Så da ble det ikke lange gåturen på oss.. Fant en liten pub isteden og tok en øl og så på NBA (basket). Men jeg skylder på kulda...denne byen er superkald når den først er kald;) Ville vært skikkelig pain å gå tur i bitende kulde!

Hva videre bosted angår har vi fått svar fra skolen i dag.. De sa vi kunne flytte inn i studentboligene i Brooklyn nå, for de hadde ordnet kontrakten. Men vi er ikke superhypp på det for å si det mildt. Vi synes fortsatt de har behandlet oss dårlig, og at de brøyt kontrakten. Så vi står på vårt og satser på å finne en grei leilighet til oss tre (Anne, Ioana og meg) her på Manhattan! :) Må bare få tilbake pengene våre fra skolen først..

Jeg digger denne byen her.. Alltid noe å finne på, og morsomme folk å møte:)
Uvant å komme hit fra lille Rånåsfoss i lille Norge.. :)
But me like-iiii... =) <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar