mandag 14. november 2011

Roadtrip, Uno's & avskjedsfest! :-P

God mandag! Vi er latsabbene selv, og ligger faktisk fortsatt og slenger på sengekanten selv om klokken straks er 4 på ettermiddagen her i New York. Vi har riktignok vœrt våkne lenge, men vi har ikke fått stort ut av dagen. Men pytt, ferie er ferie, sant? Og det viktigste er jo at vi er sammen synes jeg=)
Men nå har David blitt hektet på et krigsspill som han lastet ned på tablet'en sin, så da bruker jeg tiden på å blogge for dere! :-)

Roadtripen vår fra North Carolina begynte i halv to tiden på ettermiddagen torsdag, og endte drøye 12 timer senere! Vi trodde nemlig vi hadde funnet en kjappere rute..men neida. Pytt, vi kom da frem! ;-)

Her er noen bilder jeg tok på veien:



Fredagen dro David til New Jersey for å hilse på foreldrene sine. Jeg hadde lekser å få unna før helgen, så jeg valgte like greit å bli hjemme og få unna det. :-)
Da David kom hjem igjen dro han, jeg, Karla og Makayla til Uno's i Bay Ridge, Brooklyn, for å spise middag. De har kjempegod mat der, og det var forresten der David og jeg fant ut av vi skulle gifte oss og. Så det stedet er jo selvsagt litt spess for meg=) <3
Søndag den 30. januar var det. Det bare datt ut av David mens vi satt der og spiste middag; han, jeg, Karla og Jaime, at vi burde gifte oss den påfølgende helgen, før han skulle dra tilbake i militœrtrening. Så da ble det sånn...4 dager etter den middagen på Uno's var vi gift! ;-)



Tilbake i huset etter middagen spilte vi Rummy og drakk vin til godt utpå natta. Kjempekoselig kveld=)


Lørdags dagen gikk rolig for seg før det brakte løs med fest her på kvelden! David skal vœre her i halvannen uke til, men denne lørdagen som var var den eneste som passet til å arrangere avskjedfest for han sammen med alle vennene hans, i den gode gamle kjelleren her i Brooklyn huset. Just like the old days! ;-)

Kvelden ble en veldig suksess. Jeg hadde det kjempekoselig og det tror jeg alle andre også hadde=)

Dash & David.

Ashley og meg.

Ben, Ashley & Leche.

Steven, David, Leche, Raven, meg og Ben.

Judy og meg.

Steven, Judy. David og Big Ben.

Lene, Big Ben og Steven.

Paola, Lene, Dave, Ashley og meg.

Me & myLOVE!

<3 <3

Meg med min kjœre og svigerfar.

Miguel og Raven. Frøkna har termin om under 2 mnd. :-)


Så ja...kjempekveld!! :-)

I går var vi her hele dagen, før vi satte snuta til Jersey en tur på kvelden. :) Og i dag har vi bare vœrt her. Skal til Ashley etterpå. :-)

Vi blogges! 



-camilla-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar