torsdag 17. november 2011

Nesten helg!

Heihei, da ble det noen dager siden siste update igjen.. Er ikke bare-bare å sjonglere med lekser og hverdagslige gjøremål midt i all denne kvalitetstiden som skal tilbringes med David. Så da blir bloggen kraftig nedprioritert, men det skjønner dere nok tror jeg.. ;-)

Mandagskvelden var vi hos Ashley. Koselig kveld med henne, datteren, søsteren, hennes barn, foreldrene, samt David, Leche og meg. Veldig hyggelig!

Tirsdagen gjorde jeg en del lekser, David og jeg så Hangover 2, endelig.. Og på kvelden kom Leche igjen. Guttene drakk øl, mens jeg gjorde lekser, før vi alle tre avsluttet kvelden med noen runder Rummy...mitt/vårt absolutte favoritt kortspill om dagen. :-)

I går dro David og Leche avgårde tidlig for å ta tatoveringer. Jeg hadde lekser å gjøre, samt skole på kvelden, så David hadde en dag med venner i går og kom ikke hjem før fire i dag tidlig. :)
Imens drakk Karla og jeg Chardonnay, skravlet, og spilte uendelig mange runder Rummy. :)

I dag er det torsdag. Nok en gang er det kveldsskole på meg..ugh. Menmen. Før det skal David og jeg spise frokost sammen, jeg skal gjøre litt lekser igjen (jippi), og..jah.. Det er vel det. Men nå begynner ihvertfall helgen i morgen. DET er deilig det! ;-)

Vi blogges folkens. Ha en flotters torsdagskveld! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar