tirsdag 8. november 2011

Tilbake til hverdagen.....nesten!

God aften. Jeg har vœrt treg med oppdateringer nå. Ikke kan jeg skylde på at jeg så altfor mye mer busy enn vanlig heller. ;) Menmen..her kommer den ihvertfall!

Jeg føler jeg er litt tilbake til hverdagen jeg hadde i sommer nå...minus tropevarmen da selvsagt.. ;)
Men her er det opp i 5 tida om morran, lage lunsj til David, lufte bikkja, og sende mannen avgårde på jobb. Så sover jeg litt til, før jeg bruker dagen på husarbeid, lekser og venting på David.

Når han er hjemme er det middag, filmer, osv.. :-)

Anyway...lørdagen kom guttene over en stund etter forrige blogginnlegg var postet. I mellomtiden satte jeg noen "hjemmelagde" chocolate chip cookies i ovnen, sørget for at huset var skinnende rent, og tente alle stearinlysene jeg hadde. Fikk skikkelig julefølelse her jeg trasket rundt med vinglasset og ventet. Og da David og guttene kom fikk tydeligvis David samme følelsen, for det var noe av det første han nevnte...at han hadde julefølelse. :-)



Vi begynte med å se Paranormal Activity 1. Jeg har aldri sett noen av filmene. Har jo boikottet de. Men nå var det min tur til å se de og..
Jeg synes ikke film nummer en var ille i det hele tatt, sammenliknet med hva jeg har hørt, og dermed også forventet. Men der og da følte jeg vel at noe av grunnen var at jeg var omringet av 5 militœrmenn, deriblant mannens sterke arm.. ;) lol.
Det ble med den ene filmen på lørdagen. Resten av kvelden gikk med til skravling og kortspill. Og bortsett fra en noe kaotisk hendelse med en noe overberuset person, så gikk kvelden riktig så bra. Spesielt etter at vedkommende var sendt hjem i taxi.. Jaja, shit happens.. ;)





Mannen og meg <3 <3






Søndagen slappet vi bare av her hjemme før vi utpå kvelden ordnet oss og satte kursen til en mexikansk restaurant her i Jacksonville, som vi har hatt lyst til å prøve en stund, Mi Cabaña.
God mat, knallgod og DIGER margarita, og supergodt selskap..bare oss to;) Bra datenight!!

Og etterpå dro vi hjem og så først Paranormal Activity 2, og så Chasing Amy.
Chasing Amy var bra! Hatt lyst til å se den filmen lenge. Og Paranormal Activity 2 var heller ikke så skremmende som jeg hadde forventet. Nå er jeg bare spent på 3'ern...lol.



<3


I går og i dag har da altså fungert som hverdager for oss....han på jobb, jeg som husmor. ;) Kos det! :-)

Nå i kveld har jeg også vœrt på en såkalt Spouse Predeployment Brief på basen. Har fått masse info om hvor i Afghanistan guttene skal, mer konkrete datoer, alt mulig av papirarbeider som må vœre i orden før de drar, alt av info om kommunikasjon mens de er der, osv.. Veldig lœrerikt. :)


Men jeg avslutter her nå....snart natta i militœrlivet. Selv om klokken kun er ti på kvelden.. ;) hehe.


Vi blogges plutselig! <3


-Mrs. Pratts-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar