lørdag 19. november 2011

Skøyter i Bryant Park, Ripley's, Applebee's og drink-night!

DATE DAY!!!!! YAYYY!!!... Gårsdagen var lang, men veldig fin. :-)

Allerede syv var vi oppe, og litt over halv åtte var vi ute av døra. Vi skulle nemlig bli med Makayla på skolen og se på høstfesten dems. Hun går i 2.klasse, og nå som høsten er her og Thanksgiving er rett rundt hjørnet hadde skolen hennes underholdning. Karla måtte jobbe tidlig i går og kunne ikke dra, så David og jeg tok Makayla med på skolen og ble der og så på underholdninga. De var så søte så! :)



Etter dette kunne "date-dagen" til David og meg starte. Vi hadde både skøyte-gåing og museum på planen. Først ut var skøytene i Bryant Park. Vi leide skøyter og var på isen i en halvtime-times tid. Sola skinte, temperaturen var perfekt, og musikken klang fint rundt banen. Perfekt!!! <3




 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Etterpå gikk vi på museumet "Ripley's - Believe it or not" som ligger ved Times Square. Her inne er alt av utrolige ting, og masse artige fakta. :-) Kjempemoro!
Verdens høyeste mann og David=)


 Les skriften!! Koppen under var på str. med den over før den ble tatt med ned til Titanic.... :p

David foran deler av Berliner-muren.

LOL!

David i et laser rom. Om å gjøre å unngå å treffe laser strålene. Vi prøvde begge to..jeg vant.!! tjihi ;p

Tunellen bak her er syyyk! lol. Man går på en bro, mens tunnell greia går rundt. HELLO SVIMMEL!.hehe
<3 <3

Etter Ripley's museumet stakk vi på Applebee's for middag og et par Long Island Ice Tea's.
Og så satte vi kursen uptown for å hilse på Paola og Lene. :-)
Der ble det Rummy, mimeleker og alkohol. Etter hvert kom Karla også.
Utsikt fra takterrassen.

Dave, Paola og Lene. 

Søster og bror.

Paola, Lene og meg. :)
Vel hjemme, med et par vannflasker slukt og litt mat innabords la vi oss. :-) Var helt utslitt, men dagen i går ble kjempefin. Var kjempekoselig å gjøre noen ting alene med David. Både skøyting og Ripley's har vi planlagt å gjøre sammen lenge, og endelig fikk vi gjort det. :-)


Fikk også en annen god nyhet i går...mamsen ringte og sa at hun og pappa ville spandere Kreta-tur på meg og brødrene mens jeg er hjemme til våren, mens David er i Afghanistan. Jeg sa selvsagt ja! Og i dag tidlig fikk jeg melding av pappa om at turen var bestilt! YAY! <3


Men nå må jeg gå. Vi skal i surprise babyshower til Raven i dag, og jeg har masse å fikse i den forbindelse. Vi blogges! <3




-the cam-

2 kommentarer: