tirsdag 22. november 2011

Raven's babyshower og resten av helgen=)

Hola! Her tikker det og går mellom blogg innleggene. Men sånn må det bli i disse travle tider. ;-) Her går dagene med til mest mulig kvalitetstid, og i tillegg må jeg jo skvise inn lekser osv i mellomtiden og. Så da blir det sånn! 

Blir kjapt dette og. Har nemlig film og vin på programmet sammen med David og Karla=)

Lørdag var det tid for Raven's babyshower. Dagen gikk med til forberedelser, og kvelden til selve festen. Hun ble så overrasket så. Koselig feiring=) Etter festen flyttet vi oss videre til Raven og Miguel's leilighet på Manhattan. Der ble det mere mat og mere vin, frem til vi suste hjem utpå natta sammen med Dash og Lexa. :-)

Surprise!

Meg sammen med Miguel, Raven og moren hennes.






Gutta mine! <3

:-D

Ble ikke så mange bra bilder hos Raven og
Miguel men her er ett av Lexa og meg=)
Hun skal også ha baby!:-D


Ellers har det vel ikke skjedd stort. Vi dro til Jersey på søndagen og tilbrakte ettermiddagen og kvelden der. I går var vi bare late her hjemme på dagen før vi var i begravelse på kvelden. Gudfaren til David døde her om dagen.

I dag har det regnet ute. Vi skulle egentlig gå tur i parken med Harry, men da ble jo ikke det noe av. Istedenfor tok vi en tur på Best Buy, og vi kom ut derfra med litt av hvert. :) Jeg kjøpte meg filmkamera og ekstern harddisk. I tillegg kjøpte David no smågreier. :-)


Filmkameraet mitt. På salg var det og. Egentlig 430 dollar eller noe, fikk det for 270. :-) yay! Kjempefornøyd;)


Men nå avslutter jeg for nå. Ha en god kveld.. ;) Vi blogges!



-cam-

2 kommentarer: