lørdag 5. november 2011

MIN KJŒRE ER HJEMME!!! :-)

Yayy, endelig var dagen her. Selv om 6 uker føles som peanøtter sammenliknet med de 7 mnd med avstand som vi snart skal igjennom, så var det vanvittig deilig å få hjem mannen i går kveld. Eller, i dag tidlig var det egentlig.
Egentlig skulle de komme til basen klokken 5 i går ettermiddag, men på torsdagen fikk vi vite at flyene var forsinket, og at de ville komme litt over midnatt, natt til i dag.
Det viste seg heller ikke å stemme, så jeg dro ikke i retning basen før halv to-to tiden i  natt. 
(Ble forresten stoppet av politiet på vei til basen fordi jeg kjørte for sakte. HAHA! Jeg hadde det jo ikke travelt, og dessuten er lysene på bilen så svake, så jeg kjørte i 30 mph. der fartsgrensa var 45. Så da ble det blålys bak meg, og han ville se førerkort, vognkort, og han lurte på hvor jeg kom fra, hva jeg skulle, osv, før jeg fikk kjøre videre.. lol.)
Anyway...på basen møtte jeg Arianna og Eileen, og hang med de til guttene begynte å komme tilbake. De begynte vel å komme i 3 tiden tror jeg det var, og i fire tiden kunne vi sette snuta hjemover. Endelig! :-)
Vel hjemme ble det masse skravling og en øl på hver av oss før jeg la meg godt tilrette i den veldig etterlengtede armkroken til mannen! <3


Nå er klokken halv to på ettermiddagen og jeg har nettopp stått opp. Mannen sover fortsatt, og det har jeg tenkt til å la han gjøre så lenge han vil. Han har jo tross alt sovet i en sovepose i ørkenen de siste 6 ukene. ;p
Imens skal jeg planlegge frokosten, titte innom leksene mine, og glede meg til å tilbringe de kommende ukene med verdens beste mann! <3

Hmm...ellers har det vel ikke skjedd så mye siden jeg kom hit. Heather var her på torsdagen. Vi hadde et prosjekt pågang, så drev på med det. ;-) Og på torsdagskvelden ble det lekser, vin og skype-date med venninner. :-)
I går var jeg ute og gjorde noen œrender etter jeg sto opp, og så satte jeg igang med å rydde huset. Huset ble vasket, støvsuget, støvtørket og ryddet fra topp til tå. Skinnende rent, deilig! Fikk også unna klesvask osv. Deilig med alt som er i boks. :-)
Også tok jeg en midterm i går, i macroøkonomi. Tar den klassen på nettet via Berkeley, og glupe meg gadd ikke kjøpe lœreboka. SMART. Men med en hel del googling, og litt assistanse fra Lene ble det en A gitt. ;-) yAy!!

Men dere, nå skal jeg nyte lørdagen og begynne å forberede frokost til David'n! Vi blogges snart, folkens! :-)

- Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar