lørdag 5. november 2011

Paranormal Activity!

Helloo! To innlegg på en dag!!...ikke verst elle hur?
Jeg har akkurat kommet ut av dusjen og ordnet meg ferdig, og nå sitter jeg og Harry og venter her hjemme på at David skal komme sammen med noen kompiser. Han dro ut for litt siden for å leie filmer og hente kompisene, også kommer hele hurven hit. Her skal vi nemlig ha Paranormal Activity maraton!! Jeg har boikottet de filmene (inkl. reklamene for dem) helt siden 1'ern kom ut, men nå har jeg altså blitt overbevist (tvunget) til å se dem..lol. Ja ja, skal vel gå bra. Nå skal jeg jo ikke sove alene på en måneds tid, så da skal jeg vel klare å komme over det verste innen den tid. ;-)


Ellers har dagen i dag vœrt knallfin! David våknet like etter forrige blogginnlegg var postet, og jeg mekket frokost/lunsj til oss. Vi har hatt en kjempekoselig dag. Er så deilig å ha han hjemme igjen!! <3

Men nå skal jeg rydde bittelitt i kåken igjen før gutta braser inn døra. Ha en finfin lørdagskveld, kjœre lesere! ;)



-the cam-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar