onsdag 2. juni 2010

Coney Island, baby! ;)

Her kommer en liten update fra andre siden av sjøen igjen.. ;)

Etter blogginnlegget på lørdagen kom folk hit...vi kjøpte drikke og kjørte på med drikkespill, synging, swing-dansing.....you name it! KNALLKVELD! :)

Miguel, Raven, meg, David og Lene...spilte Bussen!
David, Lauren, Meghan, Leche og meg! :)
Kjekke kjœrsten min!! :)
Lenemor & moi!


CONEY ISLAND!
Søndag våknet vi til knallsol...og ingenting er bedre enn å fylle kjølebagen og sette snuta mot Coney Island da..

Coney Island/ Stillwell Avenue ligger her i Brooklyn. På varme sommerdagen tar fort 100 000 mennesker turen ut til Coney Island. På den 5 km lange boardwalk'en langs stranda kan man både kjøre karuseller (det var her verdens første karusell ble oppfunnet på begynnelsen av 1900-tallet iflg. David), man kan spise allslags mat, f.eks hotdogs fra Nathans Famous....(det var her hotdog'en ble funnet opp på begynnelsen av 1900-tallet, av en mann ved navn Nathan Handwerker..).. Litt av et Grunder-sted dette..
Men Coney Island er kjempedeilig og fint.. :)

Foreldrene til David var allerede i Coney Island da vi kom dit.. Hadde en kjempedeilig dag med masse sol, varme, øl, sandwicher... Var der helt til solnedgang.. :)
Miguel, David senior og David junior.. :)
Miguel og David graver ned Tyrese, Peter og Makayla.. :)
Meg på Coney Island! :)

Dette tårnet kalles fallskjermtårnet og er 80 meter høyt. Herfra pleide folk å hoppe i fallskjerm før i tiden.
Jeg gravde ned Makayla ved siden av der Peter var gravd ned.. :)
Mama Pratts sammen med barna :)
Carmen med Makayla på fanget! :)


Mandagen var det Memorial Day. Memorial Day feires siste mandagen i mai hvert år, og er kort fortalt en høytid for å hedre amerikanske soldater som har mistet livet i krig for landet sitt.
Dette er en offisiell fridag, og siden mandagen også bydde på kjempefint vœr tok vi turen til Coney Island da også.. :)
Lauren, meg og Lene utstyrt med amerikanske flagg. Her står vi på subway-stoppet der vi bor, Church Avenue, og venter på subwayen til Coney Island.. :)
David inne på subwayen.. :)
Fremme på Coney Island.
På stranda.. Meg, Carter, David og Lene.. :)
Lauren og kiten hennes.. :)
Lauren og noen sorority-venner av henne som vi satt med på stranda.
Lenemor og meg! :)


Var kjempedeilig i Coney Island på mandagen og. Og eeenda flere mennesker. Aldri sett så mange der før..men sånn er det når det er helligdag og knallsol.. ;)


PS..Lene og jeg badet i Coney Island på mandagen! :)


Etter Coney dro vi med oss noen av folka hit og fortsatte festen til vi knocka ut.. ;)


I går var jeg med David ut til Jersey.. Radiatoren på vanen hadde blitt ødelagt, men vi kom oss likevel ut til Jersey, og David fikk bestilt inn delen og begynt å bytte... Bare synd det begynte å regne midt mens han drev og bytta radiatoren... :
Stakkars! hehe.. ;)


Slappa av i går kveld.. I dag har jeg vasket klœr og spist frokost med Lene sålangt...
David og jeg må pakke i dag, for natt til fredag setter vi kursen mot Ohio for å besøke tanta og onkelen hans.. Gleder meg! :)


Blogges!


~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar