fredag 18. juni 2010

Vinaften!

Etter pakking, pakking og mer pakking i går trasket jeg mot Church Ave for å møte Lene. Vi skulle nemlig hente iPhonene vi leverte til reparasjon dagen før. Knappen på hennes var ødelagt, og det var knappen på David sin og, i tillegg til at skjermen hans var delvis knust. Siden han ikke får brukt mobil i bootcamp uansett fant vi ut at jeg kunne ha den. Den er ulåst, så den skal funke i Norge og.. =) Og var billig å fikse den og... Jeg betalte $75 for reparasjonene, og $10 til for et beskyttelsesdeksel å ha utenpå. Klumsete som jeg er er jo det definitivt en investering.. ;)

Etterpå gikk vi hjem hit og bestilte inn nachos.. Langt ifra sunt, men nå når jeg kommer hjem begynner alvoret med trening og kosthold, så vi bestilte en siste runde med nachos.. Yumm! :)

Nachos...namm! :)

iPhonen.. :)


Etter nachosene spratt vi vinen.. Ble en kjempekoselig helaften med masse skravling og latter osv.. :)
Og ikke minst masse iPhone -tukling.. Haha.. :)
Lene sov her og, så stakkars meg skulle slippe å sove alene..tjihi.. Satte på Van Wilder - filmen, men slokna begge to.. :)

Lenemor og meg.. =)

Vin, vin og mere vin.. =)



Nå sitter jeg alene hjemme.. Er i overraskende fin form på tross av vinen i går..hehe.. ;)
Lene og jeg spiste bagel-frokost før hun stakk på skolen. Nå sitter jeg å ser på Steve Wilkos... :)
David er fortsatt med de marine-folka..gleder meg til han kommer hjem..=)


HA EN FIN DAG!!


~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar