onsdag 9. juni 2010

Late sommerdager i Brooklyn!

Ahh, jeg slapper av max om dagen.
Mandagen ovar det finfint vœr.. Jeg hang med Lene. Vi spiste frokost, så dro vi på Bergaments, som ligger like ved her David bor.. Fått dilla på å shoppe der i det siste, for det er en outlet-butikk, så det er billig, og de har div merkeklœr osv også.. :)

Anyway..Lene og jeg var på jakt etter kjoler til helga som kommer. Lørdagen er det nemlig duket for Davids going away-party.. Nœrmere 200 er invitert. Sålangt står ca 50 av de som confirmed på Facebook-eventen.. Vil ikke tro alle 50 dukker opp heller, men noe bortimot der kanskje.. Vet ikke jeg.. Fest blir det ihvertfall! Så da måtte vi ha nye kjoler for anledningen følte vi.. Prøvde litt div, og fant etterhvert to perfekte kjoler.
Gidder ikke legge ut bilde her, for David ville ikke se kjolen min før jeg har den på på lørdag..men kommer bilde etter festen.. :)

Ellers brukte Lene og jeg mandagen til å henge på dormen, sitte ute i sola og skravle, og slappe av.. Vi var og vokset øyenbrynene.. Vi hadde nachoskveld her hos David, mens vi så episode etter episode med Friends.. :) Kos det!! :)


Ellers har jeg slappa av rundt omkring her i Kensington, Brooklyn de siste dagene... Spist frokost med Lene hver dag..slappa av med David'en min..sett filmer.. :)

Og i går var David, Leche og jeg på kino.. Var på Pavilion Cinema i Park Slope og så på GET HIM TO THE GREEK! Haahaha.. Knallfilm. Spacet film, men også dritmorsom! Anbefales.. ;)

I dag regner det i Brooklyn...kjempekjipt, for i dag er David hjemme og vi planla å ta oss en tur med sånne pedalbåter på innsjøen i Prospect Park.. Menmen, får ha det tilgode. =)
Akkurat nå sitter vi og ser på Mall Cop...Haha..morsom film det også! :)


Det ble en kjapp liten update...blogger mer senere!



~ camilla ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar