torsdag 17. juni 2010

Snart hjemreise! =)

Nå nœrmer det seg med stormskritt.. Det er torsdag ettermiddag nå.. Søndag på denne tiden må jeg sette snuta mot flyplassen... Og enda verre..søndag på denne tiden har jeg sagt hade til David for de neste 13 ukene... 13 uker uten telefon, skype, facebook... Eneste kommunikasjon mellom oss blir via gode, gamle, selvskrevne brev... :p Blir hardt det!!

Men samtidig gleder jeg med som en unge til å se foreldre, brødre, besteforeldre og resten av familien igjen! Og til å se alle mine kjœre venner igjen! Og kollegaene mine.. Alle sammen hjemme... Det skal bli SÅ deilig!!

Nå siden sist har jeg/ vi slappet av masse... Tirsdagskvelden var vi vel bare slappe sofa-vrak såvidt jeg kan huske.
Onsdag (altså i går) slappa vi av heeeele dagen. Så på fortball-kamper..slappa av.. Og på kvelden benket David og jeg oss på sofaen nok en gang og så filmene From Paris With Love og The Book of Eli.. Kjempegode filmer begge to! Anbefales.. ;)

I dag så vi litt på fotball igjen, før David barberte hodet, pakket en bag og forberedte seg på å tilbringe natta i natt på et hotell i Staten Island..
De siste forberedelsene og testene for marinen skal tas, for å forsikre om at han er fit for fight og klar for bootcamp.. Så i natt må jeg sove uten han.. :(
Men vi har i det miste fredag og lørdag sammen før det blir skikkelig hade på søndag...


David like før han dro i sta.. Nybarbert hode og greier.. Blir vel noe sånt som dette han kommer til å se ut som i bootcamp..kanskje enda kortere! =)


Etter David dro har jeg for alvor satt igang med pakking... Vil ha alt ferdig så jeg bare kan nyte kvalitetstid de siste døgnene her i New York! :) Så jeg pakker og pakker med Mexico - Frankrike - kampen på i bakgrunnen... 2-0 til Mexico sålangt!..

Pakker som bare det... heldigvis vet jeg sikkert at jeg kommer tilbake hit nå.. Så kan legge igjen masse greier her i New York.. :)



Apropo kvalitetstid.. Lene og jeg skal ha vin-aften her snart. Så jeg får vel fortsette med pakking.. :)



Snakkes!!

~ PIZ OUT ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar