lørdag 29. mai 2010

Cosmopolitans + Sex and the City 2...& Prospect Park Zoo!

Hola! De siste dagene har vœrt geniale... :)
Hang med Lene etter jeg posta forrige blogginnlegg...vi kjøpte is, skravla....hadde jentedag! Alltid kos!!

Torsdagskvelden tilbrakte jeg her...vi hadde film-kveld.. Så Clerks 1 og 2... Bra filmer! Knerta også hen 4-liter-ish Sangria.. Helaften.com..

I går slappa vi av hele dagen...kjente Sangria'n fra dagen før på kroppen. Begynte med frokost på Faros, og slappa av her hjemme etter det =)

Faros-frokost! =)


I går kveld var det tid for SEX AND THE CITY 2!!! :) Vi hadde kjøpt inn ingredienser til å mikse Cosmopolitans... ;) David og jeg, Lene, Lauren, Leche og Fredo!
Cosmo-ingredienser:)
Lene, meg og Cosmopolitans! ;)
Lene, David, meg, Lauren og Leche=)


Etter maaaaange mange Cosmos satte vi kursen mot Bay Ridge. Der dro vi på Leiv Ericksons bar (baren vi var på på 17.mai)...kjøpte oss en helvetes sterk Long Island Icetea hver, og etter den dro vi på Alpine Cinema for å se på Sex and the City 2, som hadde premiere på torsdag.

Skal ikke si noe sœrlig om filmen i fare for å miste mange venninner i Norge, som enda ikke har sett den.. ;) Filmen var bra, men ikke så bra som jeg hadde forventet....
Lene, Lauren og jeg i taxien på vei til Bay Ridge=)
Alfredo, David og Leche på vei til Bay Ridge! :)

Etter kinoen traska vi litt rundt og endte tilslutt med nattmat på Americanas Diner.
Så var det hjem her...drink, biljard....sovna i 6-tiden på morran! :) Bra natt!


I dag våkna vi til strålende solskinn, så David og jeg dro til Prospect Park utpå ettermiddagen. Gikk igjennom parken fra Pavillion til Brooklyn Library. Derfra gikk vi til Prospect Park Zoo. =)
David inne på Zoo'en.. =)
Jeg matet Lama'er. :)
Aper!
Sjøløver.. :)
Man kunne klatre inn i denne underifra, og David tok bilde av meg.. haha..
Frosken min! :)



Påfugl! :)

Etter Zoo'en gikk vi videre igjennom parken.. Nydelig dag, nydelig park og nydelig kjœrestetid.. :) Digger hånd-i-hånd-dager.. :)
Oss to i Prospect Park!





Nå må jeg avslutte...ville bare oppdatere hvordan helgen har vœrt sålangt.. :) Men det er lørdagskveld nå..klokka er halv ni, og David er utålmodig.. Vi skal spise, kjøpe drikke, ordne oss, og ta oss en fest til en forandring..... ;)



Prekœs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar