fredag 11. juni 2010

Pedal Boats & Shopping!

I går fikk jeg endelig kjørt pedal-båtene i Prospect Park! Det var overskyet på morran, og mens David trente var jeg på 99 cent-store shopping. Er massevis av 99cent-butikker rundt her.. Ikke alt koster 99 cent, men billig er det.. Og de har ALT! :) Så jeg var og handlet litt div til festen som skal vœre her i morgen.. I tillegg handlet jeg div. ting jeg trenger.. Eller "trenger".. Men kjekt å ha.. ;)
Etter det begynte sola å komme frem, og David og jeg labbet til Prospect Park og leide oss pedal-båt.. :)

Kos kos kos!!! :) .....

...vi så til og med skilpadder som satt på greinene ved vannet, pluss bittesmå søte babyskilpadder som svømte langs båten.. =)....
....det var så varmt og digg at vi tok av oss de avskyelige, ekle vestene.....
...storkosa oss gjorde vi!! :)...
.....helt til vi ble overrasket av regnvœr! Haha.. Men gikk da greit det og.. Leietiden vår var nesten over og vi var forholdsvis nœr utleiebrygga.. :)



Var kjempekoselig å leie pedalbåter og nyte litt natur og innsjø midt i New York City! :)
Absolutt å anbefale.. :)


I går kveld kom Lene hit med en flaske vin....kosœr vårs vi seh.. ;) Etterhvert kom Leche og, og vi benket oss i senga vår og så på Wedding Singer med Adam Sandler.. :)


I dag har vœrt den store jentedagen.. :) Tuppen og lillemor....Lene og meg.. ;)
Vi begynte som vanlig med frokost på Subway.. Derfra gikk vi til beauty-salongen og fikk fikset litt på negler og div.. :) Og videre derfra tok vi subwayen til Jay St for å handle.. Var egentlig på utkikk etter sko til morgendags antrekk, men ingen av oss fant de perfekte skoene i den perfekte størrelsen, så nå må jeg på ny jakt i morgen.. :) Har jo egentlig de perfekte skoene i Jessica Simpson-pumpsene jeg kjøpte for en stund tilbake, men de er rett og slett ikke vandre sko. JA, de er heite som bare det å se på, og de gjør at mine originalt korte ben ser betraktelig lengre ut, men det hjelper ikke stort når jeg ser ut som om jeg har gjort i buksa etter å ha vandret på styltene en time eller to.. :p Da kan kjolen vœre hvor pen den bare vil....jeg er fortsatt ikke noe lekkert syn.. hehe. Så jeg har funnet ut at nye hœler for kvelden er på sin plass.. Vil ha noen søte og høye sko, men som ikke er høyere enn at jeg overlever en helaften i de! :)
Det spora jeg jaggu av...tjihi..anyway da, som dere nå har skjønt fant jeg ihvertfall ikke sko, men Lene og jeg var på Macy's, og vi fant oss nemlig BUKSESELE-SHORTS! :
Kjøpte en hver da vett! FORNØYD!! =)


I tillegg fant jeg endelig avskjedsgave til David! :)
Den er hos gullsmeden borti gata nå for inngravering, men jeg skal hente den i morgen og gi den i morgen ettermiddag! :)


Kvelden i kveld går vel med til avslapning.. Blir to harde dager nå med avskjedsfesten hans, og Puerto Rican Day Parade på søndag... :)


Ha en flott helg alle sammen!! =)




- sNaKkEs.. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar