tirsdag 15. juni 2010

BERKELEY COLLEGE, HERE I COME!!

Da jeg våknet i dag hadde jeg på følelesen at jeg hadde fått svar på Berkeley College, så jeg spratt opp av senga og hoppa på pc'n.. Og ganske riktig!.. IM IN!!!! =)
Utrolig deilig å vite. Jeg har jo tross alt ikke søkt NOE annet.. Så hadde jeg ikke kommet inn vet jeg ikke helt hva jeg skulle gjort.. hehe.. Men nå slipper jeg å tenke mer på det, for jeg har kommet inn på Fashion Marketing and Management ved Berkeley College her i New York City!!
Perfekt å få vite nå og, for da kan jeg med sikkerhet legge igjen hauger av klœr og tingog tang her i New York. Drar bare med meg sommerklœr osv hjem til Norge for sommeren.. ;)

Nå sitter jeg hjemme sammen med David.. Vi ser på World Cup'en i fotball...Brasil mot Nord Korea nå.. 1-0 til Brasil! Spennende! Og deilig å endelig se en sport hvor jeg kan reglene. David sitter jo her og spør meg om reglene.. Vanligvis ser vi på baseball eller amerikansk fotball, og da er det jeg som spør.. =)

Måtte bare fortelle om Berkeley-inntaket!.. :)


Snakkes,

Camilla.

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Jeg kom tilfeldig over bloggen din når jeg søkte opp berkeley college. Jeg er litt nysgjerrig på Berkeley college og fashion and management. Har du fått begynt på skolen, og hvordan synes du at det er? Hvordan er opplegget og skolen? Kjekke folk/studenter? Har masse spørsmål, så setter pris på svar :)

    SvarSlett
  2. Damn...dette var tregt svar. Ikke lagt merke til kommentarer før nå jeg..urutt blogger.hehe. Men om du skulle se dette og fortsatt ha spm så e-mail meg så skal jeg svare så godt jeg kan. ;)

    SvarSlett