mandag 14. juni 2010

Davids going away party, Bronx Zoo & Brooklyn Bridge!

Etter en kveld fylt med rydding og vasking av kjelleren på fredag la vi oss forholdsvis tidlig.
David sto opp tidlig lørdag og dro for å trene med marinen, jeg sto opp litt senere og møtte Lene for frokost.. :) Så hentet jeg smykket til David, ferdig inngravert. Og så dro jeg på Bergaments for å finne meg sko til kvelden.. :)

Her er kjedet jeg ga til David.. Hva de får lov å ha med og ikke i bootcamp er ganske strengt, men religiøse ting er lov, derfor ble det et kors.. Han er kristen så det passet bra. Og bakpå er det inngravert "Be Strong".. :)


Etter skoshoppingen dro jeg hjem og vasket, ryddet, osv til festen!.. :)

Da kvelden og festen nœrmet seg kom Lene, og vi hoppet inn i våre nye kjoler for anledningen:


David sammen med søstrene sine.. Karla og Kimberly.. =)
Moren til David hadde laget tonnevis med mat.. :)
Ashley, Leche og Coco.. :)
David og Ashley=)
Oss to.. :)
F.v. moren til David, tanta hans, dama hennes og bestemoren til David.. =)

Meg, Michelle og Amanda =)



Festen ble veldig vellykket.. Så og si alle Davids nœrmeste kom, og vi hadde det utrolig koselig.. =)


I går slappa vi av heeele dagen.
Helt om natta, men slettes ingen helt dagen etter.. ;)


I dag har vi vœrt ute hele dagen.. Sto opp litt over ti, møtte Lene på Subway for frokost, og så dro vi, jeg, David og henne til The Bronx.
Det var faktisk min første gang i The Bronx ever! På tide.. Nå kan jeg i det minste si jeg har vœrt i alle New York City's 5 boroughs.. ;)
Men joda...langt om lenge og lengre enn langt etter at vi dro fra Brooklyn kom vi frem til Bronx.. :)
Vœrt på zoo'en der hele dagen...sett løver, tigre, leoparder, elefanter, nesehorn, pandaer, hyener, påfugler, brune bjørner, isbjørner, slanger, svœre alligatorer, kameler, osv... Masssssse masse dyr av alle slag!!
Tok også en togtur i parken for å få litt guiding-info og se dyrene litt fra oven.. :)


Påfuglen gikk rundt løs.. :)
....er noen som er glade i hverandre..... ;)


David og en svœr slange.. Han var som en unge i reptil-avdelingen...han elsker sånt.. :)
Fikk med oss sjøløve-mating og.. :)


Lene og jeg red på hver vår kamel.. Tjihi.. :)


Og etter zoo'en fant vi oss en lekeplass.. :



Så gikk vi over Brooklyn Bridge..=)



Og etter Brooklyn Bridge gikk vi til recruiter-stasjonen til marinen.. David måtte innom. Nå er jeg på dormen hos Lene. Vi har bestilt inn nachos...fortjener det etter all gåingen vi har gjort i dag... ;)



Snakkes! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar