torsdag 3. juni 2010

Ohio, here we come!

Startet dagen i dag med pakking. Sku ønske jeg var gutt...3 boksere, 3 par sokker, 3 t-skjorter, noen shortser, tannbørste...ferdig! Jeg derimot..jeg klarer ikke pakke uten å tenke antrekk, og eventuelle nødvendige antrekk..."what if"-antrekk, tenke på vœret, og Gud-veit-hva-ikke.. Så tipper David blir greit oppgitt når han kommer hjem og ser hva jeg planlegger å ha med på en tredagerstur.. Hah! :) Menmen..har vœrtfall pakket en del..fortsetter etterpå.

Etter pakkingen på morran dro jeg og møtte Lene og spiste frokost med henne på Subways.. Etter det stakk vi til dormen og slo oss ned i sola med bl.a Marion.. Hun reiser hjem til Paris på lørdag, så var kos å skravle litt før det! :)
Dessuten er det sinnsykt varmt her om dagen.. Føler jeg er i syden hver gang jeg går ut døra.. Kan ikke huske sist jeg hadde på meg langermet topp. Klager ikke altså...men pokker så varmt..hehe.. ;)
Lene, Marion og meg utenfor dormen før i dag! :)

Lene og Marion =)

Tilbake fra dormen har jeg fikset mer til Ohio-turen.. Var på Foodtown i sta og handlet inn matvarer til å lage niste til turen. Er det roadtrip så er det roadtrip! ;) Dessuten er det digg å slippe å bruke penger og tid på å stoppe unødvendig underveis.
Så nå har jeg stekt kylligfilet-biter, og kjøpt fullkorn-wraps, salat og dressing. Kylligwraps er ikke feil.. Prøvesmakte i sta og..yumm! :)


Jeg driver å pakker for fullt på senga...dette er bare begynnelsen. Huff! ;)


Ikke lenge til jeg må pakke for å dra hjem til gode, gamle Norge heller nå.. Om 18 dager er jeg hjemme allerede og jeg gleder meg som en unge på julaften! :) Gleder meg til å se alle sammen igjen...mamma, pappa, brødrene mine, besteforeldrene mine, resten av familien, og alle mine kjœre venner!
Gleder meg også til å jobbe igjen, med alle mine herlige kollegaer.. Og til å kjøre bilen min igjen, spise norsk mat, drikke pepsi max, bade på Bader'n og på Hvaler, vœre tilbake hos alle klœrne og skoene mine..hehe... Gleder meg til alt sammen!! =)

Samtidig gruer jeg meg som bare det til å dra fra David..og denne gangen blir det verre. Han drar jo på Bootcamp samme dag som jeg forlater New York. Der skal han vœre i 13 uker, hvor han verken får internett-tilgang eller lov til å bruke telefon... UGH! :(
Så nå blir det på gamlemåten...håndskrevne brev! Funker vel det og, men kommer til å savne han helt sinnsykt masse.. Så det gruer jeg meg til.. Menmen... Det er ikke verdens undergang.. ;) Og før jeg aner det er jeg vel tilbake her i det store eplet, klar for å dra til South Carolina og se bootcamp-graduation'en hans i september.. Det blir KONGE!!
Imens skal jeg nyte sommeren til det fulle...ahh så deilig det skal bli å komme hjem til Norge for sommeren!! =)


Nå får jeg vel nesten pakke videre. Vi planlegger å dra i natt, så jeg må ordne alt sammen nå.. Så er planen at Lene skal komme hit og henge litt..se filmer og bestille inn no junk-mexicanfood, før David og jeg må legge oss like etter barnetv-tider for å klare å stå opp og kjøre i natt!

OHIO, HERE WE COME!!



Blogges over helga.. ;)


Love,
Camilla.. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar