tirsdag 31. mars 2009

The Big Sunny Apple <3<3<3

New York-våren er på vei.. I dag er det varmt ute!! :) For en gangs skyld håper jeg det holder seg. Jeg har sagt det før og sier det igjen...New York er en desorientert by hva angår været.. Ene dagen kan det være sol, neste regn..og så..tja...så kjører vi på med litt snøstorm, dere.. -flott! Neimen ikke greit å vite hva man skal kle seg i før man går ut.. Her gjelder det å være helgardert! ;)

Men nå er altså våren på vei tror jeg.. På værmeldinga i går sto det 59 fahrenheit-grader i New York i dag (uvisst hva dette vil si i celsius..do the math..heh).. Men varmt er det værtfall=)
Jeg merker jeg blir i så godt humør av at det begynner å bli varmere, og nærmer seg sommer.. Samtidig er det litt vemodig..tiden flyr ufattelig fort frem mot hjemreise til Norge. Ikke at det ikke skal bli godt å se familie og venner igjen (det skal bli herlig! <3..), men jeg er så godt inne i hverdagen her nå.. Fått en stor vennegjeng her, og stortrives i New York generelt..
Planen var å dra hjem 22.mai. Siden jeg har bursdag 25. mai "bestilte" jeg surpriseparty hjemme til den helgen..hehe.. Men det tok ikke mange ukene før jeg sa ifra til folk hjemme at det bare var å legge evt. partyplaner på hylla. Jeg vil bli her så lenge som mulig. Visumet mitt er gyldig til 15. juni, så jeg blir til rundt da isteden. British Airways krever 1600 NOK for å forandre billetten min, men det er det verdt! :) NO DOUBT!

Dette er byen over alle byer!!!!!!!!!!!! <3
Jeg elsker New York stilen.. Brooklyn-ungdommene som lyser rap.. Med store capser, strøkne sneakers og iPod på ørene, som de sitter og rapper til på subwayen.. Jeg digger snap-snap bitches'a, som knipser med fingrene, slenger med nakken og tuter fra seg "mmmmmhmmmmm", med tykk Brooklyn-aksent.. Gutta..som snakker G all the time..-"what's poppin nigga", "what up son..".. Har sin herlige sjarm as.. =D
Haha..David og kompisene hans driver faktisk å infiltrerer meg i Brooklyn-måten å snakke på nå i disse dager.. LOL! :) Må høres latterlig teit ut med gangster-fraser kommende fra den hviteste, mest blonde jenta i hood'en.. Menmen..;)

I love this city!! <3 Av alle stedene jeg har vært..alle byene..alle landene. Dette er det eneste stedet sålangt, bortsett fra Norge, hvor jeg føler meg hjemme. Hvor jeg føler jeg passer inn. Og hvor jeg føler jeg kunne bodd.
Nå driver jeg å ser på mulighetene for å flytte tilbake hit...så får vi se hva det blir til;) I'll keep ya updated! =)
Jeg har tatt min første del av eplet...nå vil jeg ha flere... <3



Nå skal jeg ut å sette meg i solveggen..for hvem vet, kanskje er det lue-vær i morgen.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar