fredag 27. mars 2009

Update - siste uka ;)

Blir mye ukesoppdateringer her nå.. So little time..so much to do;) Menmen..
I dag er det fredag.. Jeg er forkjøla (stakkars meg), og sitter hjemme på dormen. Tenkte å oppdatere litt på siste uka før helgen braker løs!

Forrige fredag dro jeg på Dennys for å møte mine kjære venner.. Ben, Eric, osv.. :) David kom og en tur..også dro vi etterhvert på nachspiel hos han:)

Lørdag tok jeg livet med ro. På kvelden forset vi litt på Ioana's rom (Ioana, Nikki, meg, Anne og søstrene hennes) før de fleste av oss dro på Denny's. :) Nok en gang nach hos David:)
Anne og meg på Dennys lørdag! :)


Søndag var Anne og jeg og spiste middag på en restaurant ved Prospect Park West. Koselig:)
Desserten etter middagen med Anne.. mmmm:) Jordbær-is med krem og M&M's.. :D


Mandag - middag med David. Rolig kveld:)

Tirsdag dro David og jeg til West Prospect Park. Spiste middag på en koselig italiensk restaurant, og etter det dro vi på kino og så "I love you, Man". Knallbra film. Lo meg skakk! Absolutt å anbefale å se når den kommer ut i Norge:)

Etter det dro vi på Denny's en tur.. =)

Onsdag.. Pizza og litt shopping ved Herald Square på Manhattan med Ioana etter skolen.
Rolig kveld hos David igjen:)

I går, torsdag, begynte jeg å bli skikkelig syk.. Uffa.. :( Så la meg etter middag og sov til 11 på kvelden. På trass, og fordi jeg er så sta, tvang jeg meg opp og ut. Dro på Dennys, hehe. Fikk en sterk sambuca og en øl av Eric. Hjalp faktisk litt. Så dro vi til David, hvor jeg endelig slo han i biljard. Han ble faktisk så imponert at han la ut bilde av det på facebook med kommentaren: "Camilla finally beat me in pool...LOL ...and she beat me bad".. Han synes jeg fortjente såpass når jeg endelig vant så overlegent! :D
Bildet David tok av meg etter jeg slo han i biljard i går.. Minner om at dette var tross forkjølelse.. Haha.. -I ROCK!! ;)

Når det gjelder forkjølelsen har jeg konsumert greie doser 'Soar Throat'/'Caugh Medicine' det siste døgnet. Nå skal jeg straks ut å hamstre appelsiner og kiwi'er..

Så skal jeg jobbe litt med midterm'ene mine (som skal leveres i begynnelsen av neste uke), før jeg tar fri..
--> Det er helg i New York City..ikke pokker om jeg skal ligge inne og være syk... ;)





PS: Nå er påsken sikra.. Søndag 5. april drar vi til Miami!! Woohoooo=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar