lørdag 4. april 2009

Crazy friday.. ;)

I går var det fredag i New York. Katarina kom på besøk til meg torsdag kveld. Vi hang litt på dormen, før vi etter hvert dro på Dennys og møtte folka.. Alltid kos:)

Katarina, meg og Ben på Dennys torsdag kveld=)
David og meg på Dennys. =)
Etter turen på Dennys torsdag tenkte vi egentlig å ta turen inn til Manhattan fredag. Stakkars..kan jo ikke bare vise henne Dennys mens hun er her, hehe.. Men vi dro og shoppa i går ettermiddag. Kjøpte bukser på Macy's Downtown Brooklyn. Tida fløy, og vi var ikke tilbake hos meg før åtte på kvelden.. da ble det kinesisk, og innen vi var klare til å hoppe ut av joggedressen og inn i dusjen var klokka ni. Så istedenfor Manhattan ble det vors her på dormen på rommet til Gokhan, og så gikk turen til Dennys.. Vi ble fine i farta. Dennys var moro i går.. Mye folk, men ikke FOR crowded. Og masse kjentfolk=) Jeg spilte biljard der, og vant over to jenter, først Kelsey, så Arelis. Dennys-regla er at vinneren har bordet. Så etter Arelis kom Leche og ville spille. Slo han og. Og så til slutt slo jeg Ben bigtime! Etter det ville ingen fler spille... :/ hehe.. Daaaamn I'm good!! ;-D


Kinesisk middag på dorm'en;)


Vors på Gokhans rom i går kveld. F.v: Gokhan, Mike, meg og Ben.


Alice aka. Coca og Katarina på Dennys;)

Klokka fire stengte Dennys, og vi dro til David på afterparty. David, jeg, Katarina, Leche, Brian og Dash. Herregud for et afterparty. Var i slaget alle sammen. Hørte på musikk, spilte biljard..og drakk gutta under bordet!! haha!!! ;) David var BOMBEsikker på at han kunne drikke en øl fortere enn meg...så jeg tok utfordringa..og vant så det joma!! BURN!!! ;) hehe..
Og Katarina slo Leche.. =) haha.. Må ha vært pinlig for dem..norske jenter som drikker fortere enn Brooklyngutta! Moro:)

Leche og David spilte biljard etter tap-nederlaget for Mrs. and Mrs. NORWAAAY! ;)

Utpå morran ble vi sultne. Restauranten Faro's åpnet klokken syv, så vi gikk dit på frokost. Riktig så koselig.. Etter det var det natta for oss gitt =)

Strike a pose.. ;) Katarina og meg:)

Ellers har de siste dagene vært ganske normale... Har påskeferie nå.. Hadde påskemiddag med skolen torsdag ettermiddag. Fikk treretters middag gratis. I tillegg måtte hvert bord lage sang og fremføre den. Og vi hadde quiz om New York, hvor mitt kunnskapsrike lag klarte hele 3 av typ 20 spm..haha! Jaja.. Ble ingen premier på laget vårt for å si det sånn... Menmen..kan jo ikke være champ i alt heller.... ;)
Ioana og meg på påskemiddag torsdag kveld:)


Katarina kom som sagt torsdag kveld.. med seg i kofferten hadde hun blant annet taco-lomper (NAMMMM!!!!), makrell i tomat og MASSE melkesjokolade!! ;)

Nå er det lørdag ettermiddag i NY.. I kveld er planen nok en gang Manhattan.. Fors hos Silje og de i lille Italia..og antakeligvis irsk pub.. :) Men blir forholdsvis rolig kveld i kveld.. I morgen skal vi tidlig opp for å fly til Miami! <3


GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar