mandag 30. mars 2009

Vanlig helg i Brooklyn :)

Nok en helg har fløyet forbi.. Tiden flyr her borte..
Fredag trosset jeg hosting og tett nese, og ble med folket og vorset på Ioana's rom. Ioana, Anne, Ben og en kompis, Nikki og to kompiser av henne fra Scottland, Stacey, Jamie, Tom og jeg.. Vi spilte drikkeleker med kort og hadde det moro. Litt senere kom David med tre kompiser, Dash, Manny og Angel. Fikk også overtalt Ben (homie) til å bli med inn en tur før han dro hjem. Så vi ble litt av en gjeng etter hvert.. Var artig:)


Ioana, Nikki og meg.. <3


Tom, Ben, meg og Ioana.


F.v. Dash, Angel, David, Homie-Ben, Manny og Ben fra dormen. =)

Etter dormen gikk turen til Dennys (til en forandring...høh..).. ;) Bra kveld!

Lørdag på dagen ble en særdeles slapp dag.. Men deilig det og iblant:)

Lørdag kveld lå jeg på rommet og slappet av med filmen "Legally Blonde".. Superdeilig å bare slappe av.. Men etter filmen ordna jeg meg litt og dro på Dennys igjen. Skulle egentlig bare en liten tur innom også deretter dra til David og se film. Men en øl ble til flere, og det var moro der, mange kjentfolk. Så vi var en gjeng som fikk overtalt bartender Frankie til å holde oppe en time ekstra. Døra ble låst, og vi som var der fikk være igjen til klokka 5.. :-D

Avslappende søndag ettermiddag. Skulle egentlig gå nedi gata og spise kinesisk med Anne..men så begynte det å tordne og lyne..så vi fikk heller kineseren til å ta frem delivery-sykkelen og sykle det hit til oss.. hehe:) Stakkars..fikk litt vondt av han, men sånn er det når de sier de "kjører" ut mat.. Da må de gjøre det i drittvær og.. ;) Good for us:)

Søndag kveld slutta det å regne. Jeg dro på Dennys og møtte Eric og Ben mens jeg venta på at David skulle bli ferdig på jobb. Så dro vi til David og gjorde lekser (!!) ...av alle ting. Men begge hadde mye lekser..så fant ut at vi like gjerne kunne sitte sammen og gjøre dem.. :) Flinke vi:)

I dag (mandag) har jeg hatt fri fra skolen..har så og si fri hele uka utenom et par timer i morra såvidt jeg har skjønt.. :) YEY!! Men dagen i dag gikk med til lekser da. Hadde en midterm-eksamen som jeg hadde deadline på klokka ti i kveld, så har sitti med den i hele dag..ti på ti var den levert;) Deilig å være ferdig med den.. One down, one to go...for på onsdag er det frist for levering av midtveiseksamen i American Topics (jippi!..næææt..).. Men når DEN er ferdig...da er det ferie.. For neste uke er det spring break... -i Miami!! ;-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar